donderdag 27 maart 2014

Catrice Luxury lacquers C03 Sandhopper


Ik heb een hele boel nagellak en ik merk dat ik de laatste tijd eigenlijk geen gewone lakken meer koop. Toch blijft mijn nagellak collectie wel heel snel groeien, want ik ben helemaal weg van alle geweldige finishes die op de markt zijn. Mijn favoriet op dit moment is de Sand look stijl en vandaag laat ik een prachtige limited edition zand lak van Catrice zien.

De lak is een limited edition. De Luxury lacquers collectie bestaat in totaal uit 24 lakken en in totaal bevatten ze 4 verschillende finishes. De finishes zijn duo chrome , zand, holografisch en glitter. De lakken zitten in hetzelfde potje als lakken uit de normale collectie, maar hebben wel een andere opdruk. Het kwastje is net zoals de normale lakken van Catrice wat breder. 


De lak heet C03 Sandhopper en is glinsterend groen van kleur. Ik bracht twee laagjes van de lak aan en merk dat de lak heel snel droogt waardoor je snel aan de slag kunt met je tweede laagje.


De kleur van de lak is glinstert groen en erg moeilijk om goed te pakken op de camera. Op de foto's is de lak een stukje blauwer dan de lak is. De lak zelf is echt meer groen. 


Ik heb de lak in totaal 2,5 dag op mijn nagels gehad en toen begon hij te chippen. Niet heel erg lang, maar toch ben ik heel blij dat ik deze lak heb toegevoegd aan mijn stash. De prijs is lekker goedkoop, de kleur is geweldig en ik hou van het zand effect.


De Luxury lacquers lijn is een limited edition, dus wees er snel bij. Voor €3,59 kun jij dit pareltje in je stash hebben. De lijn is te koop bij de Trekpleister en de Kruidvat


Heb jij een lakje uit de Luxury lacquers lijn gekocht?