zaterdag 12 april 2014

Eotd: Jungle time!


Ik draag de laatste tijd best vaak nude tinten op mijn ogen of juist hele vrolijke kleuren. Vandaag heb ik eotd die niet vrolijk is, maar ook zeker niet nude!


Zoals bijna altijd gebruik ik voor deze look alleen maar budget producten! De merken die ik gebruikt heb zijn Nyc, Essence, Hema en Luminelle. Op Luminelle na zijn de merken ook nog goed te krijgen. Ik weer alleen niet of het oogschaduw palette nog wel in de schappen ligt.


Ik begon met het aanbrengen van de donker groene kleur op mijn bewegende ooglid. Ik deed dit met de platte oogschaduw kwast van de Hema. De groene kleur heeft een subtiele gouden shimmer en dat geeft een leuke touch. 


Doordat de kleur vrij veel fall out gaf pakte ik mijn waaier kwast van de Hema erbij. Even waaien en weg is je fall out. 


Daarna bracht ik de crème kleur aan in mijn crease met de blending kwast van Essence. 


En om de look af te maken bracht ik een mascara aan van Essence namelijk de Get big lashes volume curl mascara en een oogpotlood van Luminelle. Luminelle is te koop bij de Yves rocher. 


Ik vind de ooglook heel erg mooi geworden. Ik heb de donkere kleur bewust niet te hoog aangebracht, want dat geeft mij vaak een norse uitstraling en dat willen we natuurlijk niet. 


Ik vind de ooglook heel mooi geworden. Mijn ogen spreken nog en ze zijn niet te donker geworden.



Wat vind jij van deze ooglook?