maandag 28 april 2014

Eotd: A touch of colour


Ik had al een tijdje een pigment van Essence in mijn Helmer lade liggen om een ooglook mee te gaan maken, maar ik wist steeds niet hoe ik hem wou combineren. Gister ochtend combineerde ik hem eerst met een groene kleur, maar die mislukte en s'middags ging ik aan de slag met bruin. Dit zag er een stuk beter uit en vandaag laat ik hem zien.





Dit is het pigment waar ik het over had. Hij is dus van Essence en heet 06 Wow it's orange! Ik vind de naam niet echt bij het product passen, want ik vind hem eerder koraal van kleur. Ik bracht het pigment aan met een kwast uit de le Superheroes van Essence. Ik draai tik zelf altijd een beetje pigment in het dekseltje en blaas zachtjes op de kwast voordat ik hem op mijn  oog aanbreng. Zo heb je weinig last van fall out en verlies je niet veel product. Ik bracht de kleur aan over mijn bewegende ooglid en in mijn crease. 



Daarna bracht ik met de roze kwast de bruine kleur aan op een gedeelte van mijn bewegende ooglid en ik vervaagde hem een beetje met de roze kleur. Onder mijn wenkbrauw bracht ik met de Esssence blending brush een heel licht roze tint aan als highlighter. Ik blende alle kleuren nog even samen en klaar! De twee kleuren die ik heb gebruikt komen beide uit het Mua Undressed palette.



 Als finishing touch bracht ik op mijn wimpers de 853 Extra black Big bold mascara van Nyc aan en deed ik een zwart oogpotlood van Luminelle op mijn waterlijn. 




De ooglook: 



Ik vind de ooglook qua kleuren combinatie best apart, maar wel heel mooi. Toch denk ik niet dat ik deze combinatie veel vaker ga pakken, want ik vind het niet echt bij mij passen.




Wat vind jij van deze ooglook?