dinsdag 1 april 2014

Favorieten maart


Het is weer de eerste van de maand en hoewel ik vorig jaar al mijn lezer voor de gek heb gehouden met mijn blauwe oog heb ik vandaag een gewoon artikel en doe ik niet aan de 1 april grappen. Ik ga namelijk mijn favorieten van maart laten zien.



So...? Kiss me body spray (deodorant)  Kruivat €1,50

Deze deodorant is helaas niet altijd te krijgen bij het Kruidvat, maar als ik hem zie staan dan sla ik meteen meerdere bussen in. De geur is fruitig en zoet en hij blijft lang hangen. De eau de toilette heb ik er ook van en ik gebruik ze dan ook vaak samen. 


Beyonce Pulse Kruidvat €13,00

Deze parfum is krachtig en bloemig. Ik draag hem niet iedere dag omdat de geur best aanwezig is en ik hem niet heel lekker vind in combinatie met de So...? Kiss me body spray, maar in het weekend pak ik hem er heel vaak bij.


Catrice Infinite matt foundation Kruidvat €6,49

Helaas is deze foundation niet meer te krijgen, maar hij is wel echt heel goed. Hij maakt mijn huid egaal en hij blijft lang zitten. Zelf heb ik de lichtste kleur namelijk 010. Er is een nieuwe foundation voor deze in de plaats gekomen en die vind ik ook wel fijn, maar zeker niet zo fijn als deze.


Essence Get big lashes volume curl mascara Kruidvat €2,39

Deze mascara heb ik nog niet zo heel lang, maar eigenlijk heeft hij maar een nadeel. Mijn wimpers spreiden doet hij niet zo goed, maar hij blijft wel goed zitten, geeft volume en laat mijn wimpers zichtbaar krullen.



Catrice absolute nude oogschaduw palette €4,99

Ik ben iemand die houd van opvallende kleuren op mijn ogen. Ik speel met alle kleuren van de regenboog, maar merk de laatste tijd ook dat ik steeds vaker voor nude tinten ga met een knallende lipstick. Het Catrice Absolute nude palette is daarbij mijn beste vriend geworden. 


Essence blush up! blush 10 Heat wave Kruidvat €3,59

Deze blush zit sinds februari in de collectie en hij is in twee kleur varianten te krijgen. Dit is de roze variant en de blush heeft een mooie twee kleurige uitstraling. Zelf meng ik de kleuren altijd bij het aanbrengen, maar je kunt ze ook apart gebruiken. De kleur staat erg mooi op mijn wangen en het pigment is heel goed. 


Nyc Cityproof jumbo lippotlood Kruidvat €3,99

Ik vertelde net al bij het Absolute nude palette van Catrice dat ik die oogschaduw kleuren graag combineer met een felle lip kleur en dit lip potlood is vaak het slachtoffer. De framboos rode kleur is lekker opvallend en vervaagd wel wat, maar blijft wel lang zitten.



Essence Match to cover cream concealer Kruidvat €2,59

Eigenlijk is deze concealer maar een halve favoriet, want ik gebruik eigenlijk alleen maar de lichtste kleur. Wel gebruik ik die altijd als ik make-up op doe, want helaas heb ik donkere kringen onder mijn ogen geërfd van mijn vader. 


Essence 01 Coral calling Kruidvat €2,39

Een mooie koraal kleurige lipstick die makkelijk te combineren is. 


Sleek vintage romance palette Enchantra (webshop) €9,99 

Ik ben dol op Sleek en heb al een boel palettes in mijn stash. Dit palette heeft mijn hartje gestolen met de metallic finishes en mooie kleuren die hij bevat'



Wat was jou favoriete make-up product in maart?