zondag 6 april 2014

Max & more lipglossen no.7 Peach & no.11 Cherry


Gisteren konden jullie in mijn action mini shoplog artikel al zien dat ik een setje van twee lipglossen kocht voor maar 79 cent. Echt een koopje en vandaag vertel ik of ze aan te raden zijn of je ze beter kunt laten liggen.


De verpakking ziet er super simpel en goedkoop uit. De opdruk van de perzik kleurige lipgloss is al voor een groot deel verdwenen en het enige wat ik eigenlijk leuk vind aan de verpakking is de lip afdruk aan de bovenkant. Persoonlijk vind ik de uitstraling van de verpakking niet erg, want het gaat tenslotte om het product.


De lipgloss heeft qua stick een normale uitstraling. Het is een soort sponsje en wat ik prettig vind is dat hij schuin afgesneden is. Hierdoor kun je makkelijker om de vorm van je lippen heen.


Bij het maken van de swatches ben ik tevreden. De kleuren hebben een prima pigmentatie en een mooie glans

No.7 Peach: 


Bij het eerste laagje vond ik Peach een beetje tegenvallen op de lippen, maar gelukkig is hij goed op te bouwen en laat hij na 3 laagjes een mooie perzik tint achter. 


Ik vind de kleur erg mooi, maar voor mijn doen wel wat te subtiel!


No.11 Cherry: 


Op mijn lippen knalt Cherry er echt af. De naam Cherry vind ik niet echt toepasselijk! Zelf vind ik het meer een framboos roze kleur. De pigmentatie is super en wat ik fijn vind is dat beide lipglossen niet plakken. Ik vind dat al heel snel een nadeel bij lipglossen en daardoor draag ik liever lipsticks. 


Een mooie en opvallende kleur.


De houdbaarheid van de glossen is helaas niet zo lang, waardoor ik ze niet zo snel naar het werk zou dragen, maar om jezelf even een leukere uitstraling te geven zijn ze wel leuk. Of ik ze opnieuw zou kopen? Nee dat denk ik niet! Voor mij is de houdbaarheid wel heel belangrijk.


Wat vind jij van deze lipglossen?