woensdag 23 april 2014

Mijn leven in beeld #5


De afgelopen week heb ik genoten van het heerlijke weer, twee leuke paasdagen gehad, mijn haar geverfd , heel veel lekkere dingen gegeten, de verjaardag van mijn vriend klein gevierd met een etentje en mijn Catrice Ultimate nudes palette heel veel gebruikt. Kijk je mee naar mijn weekverslag?!
Dinsdag 15 april:


Ik besloot voor een vrij neutrale look te gaan. Ik maakte een ooglook met het absolute nude palette. 


Ik combineerde deze ooglook met een lieve roze lipstick van Catrice en een subtiel roze kleurtje op de wangen. 

Toen ik toonbaar was voor buiten ging ik de stad in. Ik zou woensdag waarschijnlijk mijn trouwjurk kunnen ophalen en ging  bezig met het bekijken en kopen van wat accessoires zoals ondergoed, een tiara en sieraden. Ik kocht een super leuke armband en tiara bij Bijou brigitte en bij de Hunkemuller vond ik een leuk broekje en kousen, maar deze waren beide niet in mijn maat, dus die zou ik later bij een ander filiaal gaan kopen. Ook ging ik eigenlijk naar de stad om haarverf te kopen, maar helaas vergat ik dit. Ik ben van plan om mijn haar dit weekend te gaan verven zodat mijn haar er met de bruiloft gezond uitziet en dat ik geen uitgroei heb. Vrijdag kunnen jullie hiervan het resultaat gaan zien. 

Woensdag 16 april:

Ik was s'ochtends toen ik wakker werd heel zenuwachtig. Ik had de laatste door pas van mijn jurk en ik hoopte zo dat ik hem mee kon nemen. Gelukkig mocht dit en we hebben hem bij mijn moeder neergehangen, want daar slaap ik de nacht voor de bruiloft. We zijn daarna de stad in gegaan waar ik bij de Hunkemuller twee broekjes kocht voor onder mijn torselet. Ik vind het ene broekje mooier, maar de andere is naadloos, dus ik moet even kijken welke het word. Ook kocht ik mijn kousen. Voordat we naar huis gingen pakten we een lunch bij de Hema. Ik dronk daar een verrukkelijke ijskoffie met hazelnoot smaak en ik voelde een nieuwe verslaving opkomen. Toen ik thuis kwam was er een pakketje bezorgt. Yeey ook mijn sluier is in huis! S'avonds las ik het goede nieuws dat iemand Mua bij de Kruidvat had gespot en toen ik dat hoorde begon ik lichtelijk te stuiteren. Ik wist wat ik donderdag moest doen. 

Donderdag 17 april: 

Ik heb mijn plicht gedaan en ben naar de Kruidvat gegaan om het Mua schap te bewonderen. Ik heb eerst het hele schap in me opgenomen en gekeken naar al het leuks wat er lag. Ik had van tevoren met mezelf afgesproken dat ik niet teveel zou gaan kopen en dat heb ik dan ook niet gedaan. Jullie konden zondag in dit artikel mijn aankopen zien. S'avonds kwam vriendlief niet fit thuis van zijn werk en dat betekende dat ik alleen moest eten. Ik zette de frituurpan aan en maakte broodjes kroket en nam een kaassoufflé. 

Vrijdag 18 april: 


Ik maakte alweer een ooglook met het Absolute nude palette van Catrice. Deze keer combineerde ik hem met een oranje lipstick. 


Ik probeer iedere ochtend goed te ontbijten, maar soms heb ik gewoon te weinig tijd. Mijn favoriete ontbijtje om mee te nemen zijn deze repen van Crowni. Je kunt ze kopen bij de Lidl en ze zijn mierzoet, maar super lekker. 

S'middags ging ik naar mijn moeder om te kijken of de sluier goed bij mijn jurk past. Gelukkig was dit helemaal prima. 


Toen ik donderdag bij de Kruidvat was nam ik ook twee haarverf verpakkingen van de Kruidvat mee. De kleur die ik nu in mijn haar heb vind ik erg mooi en normaal zou je dezelfde verf dan weer kopen, maar er zit een haarverf in die donker bruin moest zijn en dat is nogal verkeerd uitgepakt. Ik probeerde een kleur te kiezen die dicht bij mijn haarkleur van nu licht. Ik wil bij de bruiloft natuurlijk geen uitgroei. 

Zaterdag 19 april: 

Terwijl vriendlief druk bezig was in de tuin ben ik artikelen aan het tikken geweest en heb ik een filmpje opgenomen met mijn fashion aankopen van maart. Dit artikel kwam maandag online en kun je hier zien. Tussen de middag zijn we wat gaan eten bij een snackbar en hebben we plantjes gekocht voor in de tuin en gaas voor om het hok van Puschkin zodat hij als het mooi weer is lekker een stuk door de tijd kan hupsen. 


Als avondeten besloten we brood te eten. We bakten stokbrood af in de oven en belegden deze met filet american, ei, ui en curry. Het smaakte heerlijk. 


Vrijdag kwam vriendlief thuis met een stuk paascake die hij van zijn baas had gekregen. Zowel vrijdag als zaterdag avond nam ik een stukje. 

Zondag 20 april: 

Ik werd gewekt door vriendlief met een lekker ontbijtje op bed! Daarna zijn we naar een rommelmarkt geweest en daar was het ook echt alleen maar rommel, dus we hadden het al snel gezien. We reden door naar een andere plaats om een stuk te gaan lopen, maar toen we daar kwamen bleek er een braderie te zijn. We zijn lekker langs de kramen gaan slenteren en kochten behalve eten eigenlijk niks. Omdat het lunch tijd was besloten we een terrasje te pakken en wat te gaan eten.


S'middags waren we rond 3 uur thuis en toen gingen we nog even samen pokeren. Dit was alweer een hele tijd geleden en ik weet nu ook weer waarom, want vriendlief wint altijd! 


Als avondeten aten we vis die we gekocht hadden op de braderie. De linker is pangafilet met een roomsaus en de rechter is kabeljauw met zalm erin en een kerrie sausje. Ik vond de recht het lekkerst. Ook verfde ik mijn haar. Hier kunnen jullie vrijdag een artikel over lezen. 

Maandag 21 april: 

Ik heb de hele dag in mijn huis pak gelopen en eigenlijk weinig bijzonders gedaan. S'ochtends ben ik het huis een beetje aan het opruimen geweest en s'middags keek ik een film met vriendlief en speelden we spiderman monopoly met lekkere hapjes. Ook maakte ik s'middags nog even een artikel, dus ik moest me nog opmaken ook ;). S'avonds ben ik druk bezig geweest met het bezoeken van blogs en heb ik wat series gekeken. 

Dinsdag 22 april: 


Ik had een afspraak bij de kapper voor mijn proefkapsel en kwam thuis met een prachtige bos krullen! S'avonds gingen vriendlief en ik uiteten omdat hij 25 is geworden. We hebben 1,5 uur gereden en kwamen uiteindelijk uit bij de griek in onze eigen woonplaats. We hebben de grootste lol gehad en super lekker gegeten. 


Wat heb jij met de paasdagen gedaan?