vrijdag 18 april 2014

Notd Pink feather


Ieder jaar worden er weer vele nieuwe nagellakjes bedacht en de zand nagellak trend is al een tijd aan de gang en ook de veren lakjes komen steeds meer op de markt. Vandaag heb ik een mooie combinatie met twee lakjes om aan jullie te laten zien.


Ik begon met het lakken van de basis lak. Dit is 36 Enchanted fairy van Essence. Enchanted fairy is een lief roze kleurtje met een creamy uitstraling en een schattige glitter. 


Ik bracht twee laagjes aan van deze lak en ik denk dat dit lakje het meest gebruikt is van alle lakken in mijn stash. 


Over Enchanted fairy bracht ik een feather lak van de Intertoys aan. Ik heb deze lak al een tijdje in mijn stash, maar nog nooit opgehad. De lak bestaat uit allemaal kleine streepjes in het blauw, paars en wit. 


Ik bracht hiervan twee laagjes aan en ik vind het heel erg mooi staan over Enchanted fairy. Dit is zeker een combinatie die ik vaker ga dragen.


Wat vind jij van deze combinatie?