zondag 6 april 2014

Sleek paletten stash


Het is geen geheim dat Sleek mijn favoriete oogschaduw merk is en ik heb al vele palettes in mijn bezit namelijk 12 stuks! Mijn doel voor het eind van het jaar is ze allemaal aan mijn stash toevoegen. Om jullie even mee te laten genieten met de prachtige palettes heb ik vandaag mijn Sleek paletten stash online.

De reden dat ik Sleek zo geweldig vind is omdat de oogschaduws erg goed gepigmenteerd zijn, de palettes leuke veelzijdige en vaak aparte kleuren bevatten en ze zijn met een tientje per palette ook nog eens te betalen. 

Vintage romance 141: 


Dit palette heb ik nog maar een paar weekjes en nu zo'n 3 keer gebruikt. Ik vind dat de kleuren goed met elkaar te combineren zijn en vooral de vierde kleur op de onderste rij vind ik geweldig! Ook vind ik het prettig dat er een lichte kleur in zit die perfect is als highlighter en een zwarte tint. De finishes in dit palette zijn heel veelzijdig, want er zit zowel metallic, glitter als mat in. 

Celestial 445: 


Dit palette heb ik  net zolang als het Vintage romance palette en nu zo'n 2x gebruikt. Ook in dit palette zitten allemaal verschillende finishes, maar wel hoofdzakelijk matte tinten. Ik vind de kleuren in dit palette niet zo geweldig. Wel is de vijfde kleur op de onderste rij echt een Paola kleur. Ook dit palette bevat weer een lichte kleur die je als highlighter kunt gebruiken en een zwarte. 

Candy 871: 


Dit palette is in de lente mijn favoriet. Er zitten drie kleuren in die ik veel gebruik en dat zijn de tweede en vierde kleur op de bovenste rij en de roze kleur op de onderste rij (derde). Ook dit palette bevat verschillende finishes, een zwarte kleur en een highlighter. Wel hebben ze in de palettes allemaal net even een andere tint of finish. 

Curacao 656: 


Dit palette ben ik de laatste tijd eigenlijk een beetje vergeten. Zonde, want hij bevat hele mooie kleuren. De finishes die in dit palette zitten zijn metallic of matt en verrassend genoeg is de oranje kleur een kleur die ik best vaak gebruikt heb. Ook de groene tinten heb ik al veel gebruikt. 

Oh so special 658:


Dit palette is helaas kapot binnen gekomen en ik kon een nieuwe krijgen, maar vond dat niet zo nodig. Nu heb ik wel een beetje spijt, want de bruine kleur is zo mooi en ik merk dat ik dit palette weinig pak omdat het toch een beetje een poederige bende geworden is. De kleuren die erin zitten zijn vrij natuurlijk, maar zeker niet naturel en hebben een matte of metallic finish. 

Acid 570:


Dit palette is het meest opvallend van allemaal en gebruik ik regelmatig in de zomer. De kleuren zijn lekker knallend en vooral de blauwe tinten en grijze kleur heb ik lekker veel gebruikt. Ook hierbij zijn de finishes metallic of mat.

Ultra matts V1 730: 


Dit palette bevat allemaal vrolijke matte kleuren en dat is ook meteen aan het palette te zien, want ik pak hem er zelden tot nooit bij. Ik ben iemand die meer van de metallic tinten houdt. 

Ultra matts V2 731: 


Dit palette is het broertje van Ultra matts v1 en heeft ook allemaal matte tinten, maar juist niet vrolijk en fel, maar donker en meer geschikt voor het najaar. Ook dit palette gebruik ik bijna nooit. 

Glory 767: 


Van dit palette gaat mijn hart sneller kloppen. De kleuren zijn geweldig en het palette is zo veelzijdig dat hij het hele jaar goed te gebruiken is. De reden dat ik dit palette zo tof vind is dat er 10 metallic finishes in zitten en slechts 2 matte. 

Showtoppers 848: 


Dit palette is een verzameling van allemaal favoriete oogschaduws uit 12 verschillende palettes. Opvallend vind ik dat er bijna geen felle kleuren inzitten, maar het palette is zeker heel mooi. Er zitten 5 matte kleuren in, 1 glitter kleur en 6 metallic kleuren. 

Bad girl 596: 


Dit palette is perfect voor als je een wat donkerdere look wil maken en pak ik er vooral vaak bij als ik een feestje heb. De kleuren passen goed bij elkaar en ik vind de finishes heel mooi. 

Garden of eden 447: 


Dit palette heb ik ook sinds een week of drie en nog niet gebruikt. Ik vind de kleuren die erin zitten goed bij elkaar passen en mooi doordat ze vrij licht zijn. 


Welk palette spreekt jou het meest aan?