maandag 19 mei 2014

Aqua zoo Leeuwarden


Afgelopen vrijdag zijn manlief en ik naar Aqua zoo in Leeuwarden geweest. We hadden kortingscoupons van de C1000 en hoefden nu maar €5,00 te betalen, dus een leuke prijs voor een gezellig uitstapje. Alle foto's hieronder zijn gemaakt met mijn nieuwe camera en manlief heeft ze gemaakt.

Tegen de muur op en de kleuren knallen van het scherm af.


Ik ben zo benieuwd naar hoe de huid aanvoelt. Het lijkt me heel rubberachtig.


Mooi kleuren contrast.


Manlief maakte foto's met de nieuwe camera en ik maakte foto's met mijn nieuwe telefoon!


Even poseren! 


Zo grappig hoe dit stokstaartje in de zon staat te genieten!


Lekker lui!


Ook de zoomfunctie werkt prima! Binnenkort maar weer eens nagels proberen te maken met dit patroon.


Bloemetje ruiken.


Mooi dat het gras in het midden van helder naar wazig gaat! Het dier springt eruit.


Mijn man! ;)


Manlief probeerde iedere keer weer het aapje op de foto te zetten als hij op de kop hing om water te drinken! Eindelijk lukte het.


Dichtbij in de zon.


Ik was echt verliefd op deze moeder ringstaart maki. Zo lief hoe zij haar jong overal mee naar toe sleepte en bij zicht droeg. 


De ogen knallen eruit.


Mooie fontein. 


Lekker chillen.



Charmant!

Ik vind Aqua zoo in Leeuwarden een hele leuke dierentuin en ben erg tevreden met de kwaliteit van de foto's die gemaakt zijn. Doordat het zulk mooi weer was konden we veel dieren zijn en de aap soorten zijn mijn favoriet.


Wat is jou favoriete dier in de dierentuin?