donderdag 22 mei 2014

Lush Brightside bubble bar


The comforter van Lush heb ik al heel lang in mijn bezit en dat is een hele zoete en fruitige paarse bubble bar. Ik vind die zo lekker en krachtig van geur dat ik ook erg benieuwd was naar de frisse variant van deze bar en wel Brightside.

Brightside is vooral oranje van kleur, maar bevat ook geel en rood. Ik vind het mooi dat de kleuren in elkaar overlopen en dat geeft een mooi effect.


Bij de Cream candy bar die ik gisteren liet zien viel de binnenkant een beetje tegen, omdat die alleen maar roze van binnen was, maar bij Bright side gaat de kleurmengeling aan de binnenkant gewoon door.


De geur van Brightside is heel fris en ik ruik vooral citrusvruchten. Niet zo gek, want hij bevat mandarijn, tangerine en bergamot. Dit zijn alle drie citrusvruchten.


Ik verkruimel een deel onder stromend water en het water kleurt licht oranje.


In totaal heb ik een zesde deel van de bar in bad gebruikt en wat een geweldige schuim laag komt er op het water. De geur trekt door heel de badkamer en na het badderen ruik ik hem uren later nog op mijn huid.


Op vakantie heb ik 3x gebadderd met deze bar en daarna heb ik hem thuis in stukjes gestoken om hem verder in mijn voetenbad te gaan gebruiken. Brightside kost €7,10 en voor dat geld vind ik het een aanrader. Het lijkt wat duurder, maar aangezien je er zes keer mee in bad kunt valt het best mee. De geur is echt hemels. 


Wat gebruik jij in bad?