woensdag 7 mei 2014

Mijn leven in beeld #7


Vandaag even een iets andere mijn leven in beeld dan normaal! Normaal doe ik altijd een verslagje per dag, maar nu doe ik maar even een weekverslag, want ik kan het even niet meer bolwerken van wat ik wanneer heb gedaan. De foto's die ik heb geschoten staan her en der in het artikel.




De afgelopen week zijn we weer mega druk geweest met de bruiloft en alles wat erbij komt kijken. Nog maar twee nachtjes slapen en het is alweer zover. We hebben ondertussen bijna alles geregeld, maar rustig aan doen zit er zeker nog niet in. Zondag hebben we met ons brakke hoofd de trouw bedankjes in elkaar gezet. Maandag ochtend was ik bij mijn moeder op alles even compleet bij elkaar te passen en helaas waren de sieraden niet goed. De armband stond te ver van mijn arm af en er moest ook nog een ketting bij, omdat het anders te kaal was. Gelukkig is dit gisteren ook allemaal gelukt. Ik had in verschillende winkels van alles gekocht en gekeken wat er het mooist bij stond. 




Zaterdag ging om 1 uur de deurbel en stonden er 4 vrouwen voor de deur om mij een geweldig vrijgezellenfeest te bezorgen. Hier komt nog een verslag over online, maar ik weet nog niet precies wanneer. Ik heb me in elk geval prima vermaakt en dat was zondag heel goed te merken. 



De volgende mijn leven in beeld word gewoon weer uitgebreid en natuurlijk staat ook die weer helemaal in het teken van de bruiloft. Daarna is het als het goed is klaar ;)


Ben jij getrouwd?