woensdag 15 oktober 2014

Fogan blush 06


Afgelopen vrijdag kocht ik bij de ladies night mijn allereerste product van Fogan. Ik had al eerder van dit merk gehoord, maar wil altijd eerst iets zien voordat ik het online bestel en nu kon dat. Op de markt hadden ze twee kleuren liggen en ik besloot voor nummer 06 te gaan een roze blush die uit de verpakking knalt.


Fogan cosmetics is voor zover ik weet niet in winkels te koop, maar wel makkelijk online te bestellen via http://www.fogan.nl/. Ook kun je dit merk regelmatig op markten vinden.


De verpakking van de blush is heel simpel. Hij zit in een rond plastic doosje en je krijgt voor 1 euro 10 gram product. De blush is volgens de verpakking 12 maanden houdbaar, maar zolang hij er niet raar uit gaat zien of gaar ruiken zou ik hem na 1 jaar zeker niet weggooien.


De knalroze kleur van de blush knalt de verpakking uit. Ik was van te voren erg benieuwd naar de pigmentatie.


Bij het maken van de swatch merk ik meteen dat hij iets wat poederig is, maar bij het zien van de pigmentatie heb ik het de blush al vergeven. De kleur is mega intens en ik kan niet wachten om hem op mijn wangen te zien!


Het aanbrengen van de blush ging nou niet bepaald van een leien dakje, want de pigmentatie heeft me heel even in het nadeel gewerkt. Ik bracht de blush aan en had me toch een clowns effect (en dat terwijl ik het al voorzichtig deed). Gelukkig heb ik dit met wat poeder en draaiende bewegingen goed weg kunnen werken. Nu is de blush nog steeds opvallend, maar ik durf er wel de straat mee op.


Deze blush heeft me positief verrast. Hij doet me ergens een beetje denken aan de blushes van de Action. Die vind ik namelijk ook iets wat poederig, zijn mega gepigmenteert en kosten slechts 1 euro. De volgende keer dat ik dit merk op een markt zie neem ik zeker nog een blush mee en dan ga ik ook eens bij de overige producten kijken.


Heb jij producten van Fogan in je stash? 

9 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een gave kleur en goede pigmentatie ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waauw, wat een pigment! En wat een groot doosje. Nice.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow dat is echt een behoorlijke pigmentatie!
    Moet je voorzichtig mee zijn want ik ben zo een kluns die dan veeeeelste veel op brengt.
    Nog nooit van het merk gehoord maar het ziet er echt super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is echt wel heel erg fel, persoonlijk niets voor mij, maar het staat je goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er goed uit en heeft echt veel pigment, zelf heb ik er een lichte roze blush van dit merk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kleurtje.
    Maar met zo'n een kleurtje moet je voorzichtig zijn, omdat het vlug teveel is.
    Liefs Julie

    BeantwoordenVerwijderen