zondag 19 oktober 2014

Herfst tag


De herfst is in volle gang en hoewel gisteren weer meer op het voorjaar leek moeten we er toch echt aan gaan geloven. De herfst tag ben ik al op verschillende blogs tegengekomen en vandaag ga ook ik antwoord geven op 9 leuke vragen over de herfst.

1. Wat vind je het leukste aan de herfst? 
Hoewel ik zelf meer iemand van de lente ben heeft ook de herfst zijn charmes. Ik vind de natuur erg mooi met alle bladeren die vallen en de paddenstoelen die de kop opsteken. Ook heb ik nu een goede reden om om 8 uur s'avonds goede tijden slechte tijden te kijken in mijn badjas met een kop thee en een geurkaars aan. 

2. Favoriete drinken in de herfst? 
Thee in allemaal verschillende smaakjes! Ik drink in de zomer veel minder thee dan in de herfst en ik probeer altijd allerlei smaakjes uit. Ook kan ik echt genieten van een kop warme chocolade melk met een flinke dot slagroom. Met het warme weer bestel ik bij de Hema altijd ijskoffie met hazelnootsmaak en met het koudere weer is het warme choco met slagroom. 

3. Favoriete geurkaars?
Ik kan niet een favoriet noemen hoor! Ik ben dol op de geur van fruit en dan vooral de rode vruchten. Ook heb ik twee grote glazen potten van de Action. Een met Winter wonderland geur en een met de geur van verse koekjes. Die vind ik ook erg lekker ruiken! 

4. Favoriete lipstick in de herfst? 
Rood! En sinds ik mijn haar geverfd heb ook donker paars. 

5. Favoriete dagcrème in de herfst?
Dezelfde als in de zomer, maar dat is niet echt een favoriet. Hij doet zijn werk goed hoor, maar met een dagcrème ben ik niet zo kritisch. Die ik nu gebruik is van het eigen merk van de Etos. 


6. Favoriete kleuren voor op je ogen? 
Heb je even? Ik heb de laatste tijd de bruine tinten helemaal ontdekt en dan zowel donker als licht en mat als shimmer. Ook vind ik donker blauw erg mooi, donker rood, groen en paars.

7. Favoriete muziek in de herfst? 
Ik heb geen speciale herfstfavorieten. Ik hou het hele jaar door van Marco borsato en in de auto luister ik altijd naar de radio.

8. Favoriete outfit om te dragen?
Een jurkje, legging en een blazer gecombineerd met een goed paar laarzen!

9. Wat wil je sowieso kopen? 
Laarzen waar ik met mijn kuiten in kan! Ik heb zulke brede kuiten dat ik niks dicht kan krijgen. Ook wil ik nog wel een dikke sjaal hebben waar ik me lekker in kan verstoppen als het heel koud wordt.


De foto's in dit artikel zijn allemaal al wat ouder


Wat vind jij het leukste aan de herfst?