woensdag 29 oktober 2014

Herfsttime



Vandaag is het 29 oktober en dat betekend dat de herfst alweer meer dan een maand officieel begonnen is.  Een goed moment om mijn typische herfst dingen te delen.

Thee: 
In het voorjaar drink ik niet zo heel veel thee, want met warm weer heb ik liever een koude drank en ga ik sneller voor water of ijskoffie. Zodra de temperatuur wat omlaag ging merkte ik meteen dat ik weer begon met thee te drinken. Ik drink het liefst losse thee, omdat ik de smaak er meestal veel intenser van vind. Qua smaak kun je met mij alle kanten op, want er is volgens mij maar een smaak die ik niet lust en dat is rooibos. De smaken die mijn voorkeur hebben zijn vaak de smaken met fruit erin. Mijn favoriete thee soorten van dit moment zijn:

- Happy fruits (losse thee van Puur)
- Pickwick Fruit fusion met kers en bosbes
- Ah groene thee met sinaasappel, papaya, meloen en aloe vera
- Pickwick Spiced orange



Geursensatie's:

Of dit nou geurkaarsen, gewone kaarsen, wax melts of olien zijn. Ik brand ze wel! Sinds half september ben ik druk aan het branden geslagen en dan vooral de geurkaarsen en wax melts. Ik kies vaak voor fruitige varianten. Aan wax melts vind ik het leuke dat je ze kunt combineren met elkaar. Op deze manier kun je zelf nieuwe geuren maken.

Warme kleding (nieuwe):

Om eerlijk te zijn vind ik de zomercollectie's altijd veel leuker dan de winter collectie's. De zomercollectie's bevatten namelijk meer kleuren waar ik blij van wordt en zomerkleding laat je figuur vaak beter uitkomen. Toch kan ik ook altijd prima slagen bij de wintercollectie's en ook daar heb ik wel voordelen over te vertellen, want ik vind zelf dat ik winterkleding qua kleur vaak makkelijker met elkaar kan combineren. Ik draag sinds vorig jaar bruintinten en combineer die graag met bordeauxrood, donker blauw en gele tinten. Het grootste voordeel is natuurlijk dat je weer een reden hebt om te gaan shoppen!






























Wat is voor jou een typisch herfst ding?