vrijdag 17 oktober 2014

Notd 190 Kiss me, Freddy


Woensdag was het tijd om mijn nagels weer in een nieuw kleurtje te steken en deze keer besloot ik voor een lak te gaan die ik nog niet eerder gedragen heb en wel 190 Kiss me, Freddy.

Kiss me, Freddy is van het merk Essence en komt uit de normale lijn van Essence die colour & go heet. De lakjes uit deze lijn zitten in een glazen flesje en die bevat 8 ml. Een voordeel van het flesje vind ik dat de dop er hetzelfde uitziet als de lak.


De lak zelf is groen van kleur en zit helemaal vol met glittertjes en een speciale gloed. Het kwastje is iets breder waardoor je vaak met een strijk de hele nagel kunt bedekken.


Het lakken ging nog niet zo makkelijk, want de lak is heel erg dun en iets wat stroperig. Om de lak dekkend te krijgen moest ik twee laagjes aanbrengen en het resultaat vind ik erg mooi! De lak ziet er in verschillende lichten anders uit en hij geeft je nagels een metallic finish met glitters. 



Wat vind jij van deze nagellak?