maandag 20 oktober 2014

Outfit of the day fall


Gisteren zouden mijn man en ik lekker naar de zee gaan om een stuk te wandelen en vis te eten, maar omdat het weer niet al te best was besloten we dat maar niet te doen. We zijn toen in de buurt wat outfit foto's gaan schieten.



We zouden eerst alleen wat foto's op de brug schieten, maar kwamen erachter dat onder de viaduct ook wel een gave plek was. Wel was er een nadeel en dat was de wind. Mijn jasje waaide alle kanten op en dan zullen we het maar niet over mijn haar hebben! Mijn pony is niet mooi recht op de foto gekomen. 



Bij deze outfit draag ik mijn nieuwe bruine enkellaarsjes en sjaal met bladeren die ik kocht bij de ladies night anderhalf week geleden. 



Kleding:
Blauwe tuniek Bertus ten hoor
Zwarte blazer Hema
Zwarte broek legging Takko
Bruine veter enkellaarsjes VanHaren
Sjaal Ladies night kraam

Make-up: 
gezicht
L'oreal paris Nude magique eau de teint foundation 110 Ivoire doré
Max en more poederfoundation dfc 261 Nude
Essence Wave goddess highlighter 01 Sparkling goddes
ogen
Max en more trio oogschaduw no 323 Sunflower
Luminelle oogpotlood zwart
Catrice Ultimate lash multimizer volume mascara 010
lippen
Rimmel apocalips 304 Eclipse


Wat vind jij van mijn herfst outfit?