dinsdag 7 oktober 2014

Wat kunnen jullie verwachten?



Gister ochtend vertelde ik in een filmpje al dat ik vanaf nu het bloggen weer ga oppakken, maar ook dat er het een en ander zal gaan veranderen en in dit artikel wil ik uitleggen wat mijn plan is.

Vanaf vandaag zal er iedere dag weer een artikel online komen. Waarover deze artikelen gaan is heel simpel, maar toch ingewikkeld, want het gaat over de dingen die mij op dat moment bezig houden. Mijn oude blog www.ilovebeauty89.blogspot.com stond volledig in het teken van beauty en toen ik daar vanaf wou maakte ik deze blog aan. Een paar weken ging het goed en ook toen stapte ik weer meer en meer over op beauty. Beauty is mijn passie, maar er zijn zoveel meer dingen die ik leuk vind en ik vind het belangrijk dat het bloggen voor mij leuk is en blijft zodat jullie dat ook terug kunnen zien in mijn artikelen.


De artikelen zullen iedere dag om 6 uur s'ochtends verschijnen. De onderwerpen gaan dus over de dingen die mijn interesseren en op dit moment is dat vooral beauty, eten, fashion en wat huiselijke dingen. Toch weet ik zeker dat dit door de tijd heen wel gaat veranderen en dan wil ik de vrijheid hebben om te doen wat ik zelf wil. Geen verwachtingen en gewoon typen.

































Waar lees jij het liefst over?