dinsdag 11 november 2014

Action concealer, cc cream en foundation poeder


Altijd als ik bij de Action ben koop ik wel iets! Ook zitten er regelmatig beauty producten bij. Sommige producten zijn een dikke flop, maar over het algemeen heb ik vaker toppers! Een tijdje terug kocht een een concealer, cc cream en foundation poeder en vandaag review ik die.

We beginnen met een gezicht zonder iets op. Zoals kunt zien heb ik last van rood heden en donkere kringen onder mijn ogen. Ook zit er een wat vettige gloed overheen. Dit zie je vooral bij het glimmende deel op mijn wangen. 

Concealer: 


Ik ben dol op mijn camouflage cream van Catrice, maar ik vind het altijd leuk om een andere topper te zoeken. Concealer is bedoeld om je rood heden, donkere kringen en oneffenheden te camoufleren. De concealer van de Action ziet er uit zoals een lipstick en zit dus in een huls die je kunt draaien. De kleur die ik kocht is Ivory!


De huls bevat in totaal 4,5 gram concealer en hij is 3 maanden houdbaar.


De huls ziet heel simpel uit, maar door de zilveren opdruk krijg je toch een wat luxer gevoel. Helaas is de huls zelf zo plastic achtig dat het toch goedkoop blijft ogen. 



De kleur van de concealer is heel licht en dat is voor mij prima, want ik heb een lichte huid. Wat me bij het maken van de swatch opvalt is dat hij heel zacht en makkelijk aanbrengt en dat hij iets wat glanzend is.


Op de foto hierboven heb ik enkel de concealer aangebracht. Ik bracht hem aan onder mijn ogen, op mijn puistjes en op elke wang een streep om ze wat minder rood te maken. Ik vind het resultaat niet zo goed als bij mijn camouflage cream van Catrice, maar het is zeker niet verkeerd.

Cc cream: 


De bb creams kennen we ondertussen denk ik allemaal wel, maar Max en more heeft nu ook de cc cream in de schappen liggen. Een cc cream moet je huid corrigeren en daardoor moet je huid er minder rood, dof en gezonder uitzien. Ook moet hij je huid egaler maken en hydrateren! Een bijkomend voordeel is dat hij SPF bevat.

De cc cream is een combinatie tussen een dagcreme en een foundation en dekt dus wel iets, maar niet extreem. De kleur die ik meenam is Nude en hij bevat SPF 15.


In de tube zit 30 gram cc cream wat een normale hoeveelheid is en hij is 6 maanden houdbaar.


De tube vind ik er best nog wel luxe uitzien als je de verpakking eromheen wegdenkt en alleen de huls ziet. Ik vind het handig dat je meteen de kleur van de cc cream kunt zien.



Links een stipje cc cream en rechts uitgesmeerd.


Op deze foto draag ik de concealer met daaroverheen de cc cream! De dekking vind ik niet geweldig, maar voor de dagen dat mijn huid rustig is is hij prima. Wel moet je hem af poederen, want anders blijft je huis glanzen.

Ik ben niet ondersteboven van deze cc cream, maar voor warme zomerdagen lijkt hij me wel handig!

Foundation poeder:


De foundation poeder die ik nu gebruik heeft zijn pan gemaakt en toen ik een back up (in een andere verpakking) zag liggen twijfelde ik niet om hem mee te nemen. De foundation poeder is eigenlijk echt als basis make-up bedoeld, maar persoonlijk gebruik ik hem om mijn vloeibare poeder, bb cream of in dit geval cc cream af te poederen.


In het doosje zit een spiegeltje met daarbij 10 gram poeder en hij is 9 maanden houdbaar.


Ook zat er nog een sponsje bij om hem mee aan te brengen.



Bij de swatch kun je meteen zien dat hij best wel dekkend is. Ook voelt de poeder zacht aan en is hij makkelijk uit te wrijven.


Mijn gezicht met concealer, cc cream en af gepoederd! De poeder doet zijn werk goed. Het glimmende is weg en ook de overige 'plekjes' zijn nog net wat meer bedekt! Zo samen een goede combinatie.


De drie producten samen geven een mooi resultaat, maar zelf vind ik wat meer dekking toch fijner. De poeder zou ik zeker weten opnieuw kopen en de concealer en cc cream zijn wel okey, maar ik sta er geen uren voor in de rij! 

De producten kosten: 
- Concealer €0,59
- Cc cream €1,39
- Foundation poeder €0,98


Welk make-up product van de Action vind jij fijn? 

1 opmerking:

  1. Leuk zo'n action week! Ik heb de cc cream en vind m wel ok! Leuke review.
    Sabrina

    BeantwoordenVerwijderen