vrijdag 7 november 2014

De nom nom nom tag


Eten is iets wat we iedere dag moeten doen om ons motortje te laten draaien en onszelf in leven te houden. Ik ben iemand die houd van het proberen van verschillende soorten eten zowel buiten de deur als in huis! Toch kook ik niet zo vaak! Ik doe wel pogingen en het gaat al steeds beter, maar ik ben nog lang geen keukenprinses! Vandaag is het tijd voor een tag die volop in het teken van eten staat namelijk de nom nom nom tag!


Wat vind jij lekker wat verder iedereen vies vindt en andersom?
Ik krijg nog wel eens scheve gezichten als ik vertel dat ik niet hou van pindakaas op brood, maar wel van pindakaas op beschuit. Voor mij is het best normaal, maar anderen denken er vaak anders over.

Als er een broodje naar je vernoemd zou worden, wat zou er dan op zitten en hoe zou het heten?
Het broodje bevat een speciale saus en 3 verschillende soorten gesmolten kaas. Ik ben echt dol kaas! Het broodje heet Cheesy Paola!

In welk restaurant zou je het liefst elke dag eten?
In een restaurant met een lopend buffet en mogelijkheid tot het vers laten bakken van producten. Zo kan ik iedere avond verschillende dingen eten en variëren tussen gezond en ongezond.

Zelf koken/eten bestellen/ buiten de deur eten?
Zelf koken is niet echt een optie, want ik ben echt geen keukenprinses, maar gelukkig kan mijn man wel heel lekker koken. Eten bestellen doen we regelmatig, maar meestal is dit toch patat en buiten de deur eten vind ik heerlijk, maar helaas laat de portemonnee dat vaak niet toe.

Wat kook je het liefst (en eigenlijk te vaak)?
Zoals ik net al zij ben ik niet echt een keukenprinses. De dingen die ik echt regelmatig maak zijn salade's, pasta's, gebakken eieren en sausjes. Ook sta ik nog wel eens te bakken.



Wat staat er nog op je food backing bucket list?
Macarons! Deze heb ik eerder al eens geprobeerd te maken, maar helaas was het niet echt gelukt.

Wat is je food obsessie van de afgelopen tijd/weken/dagen?
Koffie! Ik ben steeds meer luxere smaken aan het proberen! Ik wil graag een Dolce gusto apparaat en was aan het wachten op een toffe actie, maar binnenkort komt hij er gewoon! Ook als er geen actie gaat komen.

Wat is je favoriete toetje?
O zoveel! Ik ben dol op toetjes! Ik hou van vooral van  cheesecake en tiramisu.

Ben je ergens allergisch voor?
Nee

Deel een handige kooktip? 
Dat kan ik beter aan jullie vragen!


Heb jij een handige kooktip voor mij?