donderdag 13 november 2014

Kruidvat Europrofit conditioner


Jullie hebben hem al regelmatig in favorieten video's gezien en ook in iedere opgemaakt video komt hij wel voor! Ik heb het over de europrofit conditioner van Kruidvat. Op mijn oude blog schreef ik er al eens een review over, maar hij is zo goed dat ik hem hier ook nog eens wil delen!


De flacon waar de conditioner inzit is heel simpel! Wit met op de achterkant een sticker met blauwe letters en op de voorkant blauwe en roze letters. Goedkoop ogend, maar door de kleuren toch weer een beetje fleurig!

De conditioner moet je haar verzorgen en op milde wijze verzorgen. Na gebruik moet het haar goed door kam baar zijn! In de flacon zit in totaal 300 ml wat net iets meer is dan in de meeste andere flacons. Hij is 12 maanden houdbaar en dan nu de geweldige prijs! Hij kost namelijk maar 35 cent!


De substantie van de conditioner is vrij normaal! Niet te dik, maar ook niet te dun en wittig van kleur! De geur van de conditioner zou ik omschrijven als verzorgend. Ik kan er geen betere omschrijving van geven, maar ik vind hem lekker ruiken!

Zelf gebruik ik de conditioner om de dag als ik douche of in bad ben geweest en keer op keer is hij geweldig! In de winter heb ik geen last van statisch haar en in de zomer merk ik dat mijn haar niet meer zo droog is als eerder! Als ik geen conditioner gebruik dan heb ik moeite om door mijn natte haar heen te komen, maar met deze conditioner is het geen probleem! Het moge duidelijk zijn dat ik dit een topproduct vind!



Ren jij naar de Kruidvat voor deze conditioner!