dinsdag 11 november 2014

Lush dragons egg


In bad gaan met Lush is keer op keer weer een feest! Afgelopen zondag besloot ik dragons egg een keer te proberen! Deze bal ruikt heerlijk fris naar citroen en bergamot. Ook had hij tijdens het verkruimelen nog een leuke verassing!


Bij het verkruimelen riep mijn man me: 'Schat wil je ook een foto van de binnenkant? Ik zie kleur!' Ik schreeuwde meteen ja en kon niet wachten om te zien wat voor verassing het nu weer was. Bij het kijken toch lichtelijk teleurgesteld, want ik had meerdere vrolijke kleuren verwacht in plaats van wat oranje. Wel komt me meteen een super lekkere frisse geur tegemoet.


Eenmaal verkruimeld zie je vooral wit en goud! Naast wit en goud zie ik ook een heleboel glitters. Leuk!


Helaas komt er in het bad geen mooie schuimkraag, maar de glitters maken een hoop goed. Het bad kleurtje vind ik een beetje viezig ogen.

Na het badderen ruikt mijn huid heerlijk naar citrusvruchten en zie ik allemaal subtiele glitters op mijn huid. Ook merk ik dat er voedende bestandsdelen in zitten, want mijn huid voelt zacht en geolied aan. Helaas krijg ik ook last van uitslag. Jeukend bultjes waarbij ik vermoed dat het door deze bal komt, maar ik kan er ook maar zo naast zitten. Al met al een bal met plus en minpunten! Persoonlijk koop ik hem denk ik niet opnieuw.


Dragons egg bestaat uit zo'n 180 gram en kost €4,95 bij Lush


Wat vind jij van glitters in je bad?