maandag 10 november 2014

Mua poptastic palette


In April kocht ik mijn allereerste Mua producten en hoewel ze tevreden over ze was had ik sindsdien geen nieuwe producten meer van dit merk gekocht! Vorige week zaterdag was het tijd dat ik daar verandering in bracht. Ik kocht twee oogschaduw palette's en vandaag is het de tijd voor het Poptastic palette.


Het Poptastic palette bestaat uit 12 knal gekleurde oogschaduws die je ogen eruit zouden moeten laten knallen. Het palette doet me qua uitstraling denken aan Sleek en ik hoop dat de pigmentatie ook net zo goed is.


Het doosje waar de oogschaduw inzit is heel simpel van plastic en de pans bevatten in totaal 9,6 gram. De houdbaarheid is met 12 maanden vrij normaal en ik vind het fijn dat er een sticker over de verpakking is geplakt, want zo weet je zeker dat hij nog niet aangeraakt is. De deksel is doorzichtig en dat vind ik handig! Zo zie je meteen welke kleuren er in het palette zitten. Ook staat er een plaatje bij met de namen van de oogschaduws. Een leuk extraatje!

De swatches van de linker kant: 


- Pizzaz purple
- Cool cyan
- Lime sizzle
- Jade jazz
- Cherry sour
- Atomic aqua


De swatches van de rechterkant: 


- Electric purple
- Gold mini
- Blue suede
- Shocking pink
- Crystal blue
- Sonic blue


Op een kleur na vind ik alle swatches geweldig. De kleur die mij tegenvalt is Cool cyan. De overige kleuren zijn stuk voor stuk goed gepigmenteerd en veel kleuren hebben een hele mooie gloed over zich heen.

De ooglook: 



Voor de ooglook heb ik vier kleuren uit het palette gebruikt. Ik begon met het aanbrengen van Goldmine op mijn bewegende ooglid. In mijn crease deed ik Electric purple (deze is bij de close up foto helaas blauw uitgepakt, maar hij is toch echt paars). Daarboven bracht ik heel subtiel Lime sizzle aan voor een extra leuk effect en op mijn waterlijn deed ik met Sonic blue een lijntje.


Ook op mijn oog vind ik de kleuren heel mooi! Wel valt me op dat de paarse kleur veel meer roze uitpakt. Het werken met de kleuren gaat makkelijk. Ze zijn goed te blenden. Wel zijn zijn iets poederig wat een nadeel kan zijn!

Ik ben mega blij met dit palette en ga zeker nog andere kleurcombinatie's maken!


Het Poptastic palette is voor €5,99 te krijgen bij de Kruidvat


Wat vind jij van dit vrolijke palette?