zaterdag 8 november 2014

Outfit Mixed materials


Afgelopen zondag was de opa van mijn man jarig en daar zouden we s'middags naar toe. S'ochtends wou ik toch nog even de deur uit en we besloten om outfit foto's te gaan maken in het bos! Ik draag bij deze outfit verschillende materialen, dus vandaar de naam van de outfit.


Ik combineer bij deze outfit dus verschillende materialen met elkaar:

Blouse: Textiel
Blazer: Nep leer en textiel
Broeklegging: Stretch textiel
Schoenen: Textiel en Synthetisch


Bij deze outfit draag ik twee items die ik pas sinds een paar weken heb! Om te beginnen de legergroene blouse! Deze konden jullie al zien in mijn Primark shoplog en ik heb hem ook al in het zwart!


Ook de schoenen die ik aan heb zijn nieuw. Deze kocht ik online bij VanHaren tijdens de speciale 30% kortingsavond Ik vind het mooi dat ze verschillend zijn qua materiaal en dat er een mooie stevige hak onder zit vrouwelijk en voor mij makkelijk te belopen.


Mijn make-up heb ik op mijn lippen na vrij rustig gehouden. Op mijn ogen draag ik dezelfde kleur als die van de blouse en mijn lippen heb ik er uit laten knallen door er een paarse liptint op te doen.


Make-up: 

- Catrice camouflage cream
- Lóreal nude magique eud de teint foundation
- Max foundation poeder
- Catrice blush parels Haute future C01 iROSEdescent
- Essence oogschaduw 52 Olive garden
- Essence oogschaduw 09 Trip to venus
- Luminelle oogpotlood zwart
- Catrice ultimate lash multimizer volume mascara
- Nyc lipstain 499 Forever mine wine
- Essence stay with me  lipgloss 06 Berry me


De laatste tijd draag ik nooit meer oorbellen, maar ik besloot daar verandering in te brengen! Ik koos voor een paar ronde oorbellen met groentinten en roze bloemen. Ook droeg ik natuurlijk mijn trouwring en mijn verlovingsring.



Wat vind jij van deze outfit?