dinsdag 3 februari 2015

bbb competitie


Op het bbb forum waar ik iedere dag kom hebben ze regelmatig een competitie! Eerder deed ik al eens mee met mijn oude blog, maar het afgelopen jaar heb ik niet meegedaan! Deze keer is het onderwerp Carnaval en uiteindelijk besloot ik toch een kansje te wagen!

Hier in het noorden vieren we geen carnaval en dat vind ik best jammer! Het lijkt me zo'n vrolijke bedoeling en ik denk dat ik me zelfs zou vermaken als je me zou vastbinden op een stoel! Wat kunnen mensen toch mooie dingen met make-up


De basis op mijn gezicht is vrij normaal, maar ik heb mijn foundation niet af gepoederd omdat ik geen mat effect wou creeren. Ook bracht ik aan beide kanten naast mijn oog 'sieraden' aan. Aan de ene kant deed ik de tattoo en aan de andere kant de 4 steentjes. 

De ogen: 


Op mijn ogen ging ik voor lekker heftig! Ik gebruikte de kleuren die ook in de versieringen zaten. Dit is dus roze en grijs. Ik koos voor twee roze tinten uit het Mua Poptastic palette en voor de grijze tint uit het Glory palette van Sleek. Ook bracht ik glitters aan om het extra feestelijk te maken. Deze zijn van het merk 2 true, maar dat wordt helaas niet meer verkocht. Op mijn wimpers bracht ik mascara aan, maar dit deed ik expres niet op mijn hele wimpel voor een extra effect. 



De lippen: 


Op mijn lippen bracht ik twee verschillende lipsticks aan. Eerst deed ik Blush my lips van Essence op de buitenkanten en daarna bracht ik Mua pouty pink aan op het binnenste deel. Voor een leuk effect bracht ik ook hier de glitters van 2 true over aan.





Er hebben in totaal 3 mensen meegedaan aan de competitie. Ik zou het leuk vinden als jullie willen stemmen op je favoriet. Dat kan hier!


Vier jij carnaval?