woensdag 11 februari 2015

Cadeau tips voor Valentijnsdag


Valentijnsdag is de dag dat je je geliefde extra in het zonnetje kunt zetten door iets leuks voor hem of haar te doen. Dit kan zijn door iets samen te doen, een leuk cadeautje te geven of door op een andere manier te laten zien dat hij/zij bijzonder voor je is. Vandaag deel ik wat leuke cadeautips in verschillende prijsklassen.


- Bloemen
De meeste mannen zul je geen plezier doen met dit cadeau, maar daar in tegen de meeste vrouwen juist wel! Ik kan heel erg genieten van mooie bloemen in huis. Gisteren heb toevallig een mooie bos rozen gekregen (niet van mijn man) en ik heb er gisteren en vandaag al meerdere keren naar gekeken met veel plezier. Bloemen geven een gezellig sfeer.

- Sieraden
Een mooie ring, armband of ketting doen het bijna altijd wel goed. Een leuke stoere armband voor je vriend of een subtiele ketting met een bling bling steen voor je meisje! Je kunt een sieraad zo duur maken als je zelf wilt, want hij hoeft niet perse van zilver of goud te zijn. Hou wel rekening met hoe je het geeft en waarin, want die mooie ring moet niet lijken op een verlovingsring.


- Wat leuks doen
Gezellig een dagje weg, uit eten of in huis leuke dingen doen. Vrijdag geef ik je tips voor een leuke Valentijnsdag.

- Kaart sturen 
Als je nog geen lover hebt, maar iemand wel ziet zitten dan kun je hem (anoniem) een kaart versturen! Ik heb zelfs vernomen dat als je een kus (van lipstick) op de plek van de postzegel doet de kaart gratis verstuurd gaat worden. Een kaart versturen is ook leuk als je al wel een lover hebt. Zet lieve woorden aan de binnenkant en geef hem persoonlijk of stuur hem op.

- Chocolade
Chocolade doet het altijd goed bij de vrouw (naja bijna altijd).



- Parfum
Ik vind het belangrijk dat ik lekker ruik, maar ook dat mijn man goed ruikt. Hij gebruikt voornamelijk geuren van Axe en om eerlijk te zijn vind ik dat prima. Sterk en mannelijk en dat voor een goede prijs. Ook voor vrouwen zijn er geuren in allerlei prijsklassen te vinden. Wel is het belangrijk om te weten van wat voor type geur je partner houdt.

- Fles alcoholische drank
Voor de mannen een flesje bier of whisky en voor de vrouw een flesje wijn of likeur. Wel voor een 18+er natuurlijk!

- Waardebon 
Een waardebon voor een winkel is leuk, maar wat nog veel leuker is is om zelf een waardebon te maken. Een tegoedbon voor bijvoorbeeld een massage, een 3 gangen menu of een lapdance.


Wat geef jij je lover met Valentijnsdag?