dinsdag 10 februari 2015

Mijn 5 favoriete beauty merken


Iedere dag komen er nieuwe producten op de markt. Sommige merken trekken niet meteen mijn aandacht, maar later wordt ik er toch nieuwsgierig naar en ga ik ze proberen en andere merken stelen meteen mijn hart. Van sommige aankopen krijg ik spijt, maar door sommige merken word ik ook wel heel erg verrast. Vandaag laat ik mijn 5 favoriete merken zien.
Mijn 5 favoriete beauty merken:

- Lush
De Lush zit hier helaas niet in de buurt en van online bestellen ben ik geen fan, maar als ik een Lush tegenkom dan ga ik er altijd naar binnen. Ook als ik weet dat er in een stad de Lush zit dan zoek ik uit waar. De eerste keer dat ik in de Lush kwam voelde ik me als een kind in een snoepwinkel. Een heerlijk zoete geur werd mijn neus ingedrongen en de producten zien er stuk voor stuk leuk uit. Ik heb zelf al meerdere producten voor in bad gebruikt en ik ben bezig met mijn tweede potje lemony flutter. De andere producten spreken me door de prijs niet zo aan, want de producten zijn vaak niet heel lang houdbaar omdat ze op natuurlijke basis zijn. Mijn favoriete Lush producten zijn twee bubble bars namelijk The comforter en Brightside en Lemony flutter kan ik ook echt niet meer missen. Officieel is hij voor je nagelriemen, maar ik gebruik hem ook weleens als hand of voetencrème of op droge plekjes.


- Balea
Helaas wordt Balea niet in Nederland verkocht, maar mocht je in Duitsland zijn dan raad ik je aan om wat van dit merk mee te nemen. Om de prijs hoef je het in elk geval niet te laten en qua producten hebben ze voor elk wat wils. Zelf ben ik vooral fan van de producten met fruitige geuren en ook die geuren zijn niet zo standaard als die van ons in Nederland. Zo heb ik bijvoorbeeld een haarmasker met vijg, een douchegel met watermeloen geur en een voetbutter met munt en bloedsinaasappel.


- Essence
Hoewel ik vroeger Catrice leuke vond dan Essence ben ik de laatste tijd weer meer van Essence. Catrice vind ik nogal duur geworden en Essence vind ik qua assortiment ook beter. De prijzen zijn goed te doen en ze zijn vernieuwend. Qua producten vind ik per groep altijd wel iets moois, maar zeker niet alles is de moeite waard. Een tijdje terug hebben ze lipsticks met een zwarte huls aan hun assortiment toegevoegd en die zijn echt geweldig. Ook de nagellakken zijn een aanrader en de oogschaduw palettes met 6 kleuren. Een keer per maand komen ze ook met een limited edition en daar zitten ook vaak mooie musthaves bij in leuke verpakkingen.


- Action 
Over de make-up van de Action zijn de meeste mensen nogal sceptisch en ik snap dat best, maar het is wel zonde, want de producten van Max (hun eigen merk) zijn vaak heel goed. De blushes zijn zo goed gepigmenteerd dat je moet oppassen als je ze aanbrengt en ook de lipsticks zijn fantastisch en die kosten slechts €0,89 per twee. Ook de nagellakken zijn heel goed. Hun zwarte lak dekt in een laagje. Naast de make-up kan ik ook de parfums aanraden en hebben ze goede verzorgingsproducten.


- Sleek 
En tot slot een wat duurder merk! Sleek is helaas niet in Nederland te krijgen, maar wel online te bestellen. Ik heb zelf blushes, poutpaints, oogschaduws, pigments en een lipstick van dit merk en stuk voor stuk zijn het prachtige producten. Vooral van de oogschaduw paletten ben ik fan, maar ook de Rose gold blush mag niet missen in je stash! De producten kosten maximaal 13 euro en zijn naar mijn mening zeker het geld waard.



Wat zijn jou 5 favoriete beauty merken?