zondag 24 mei 2015

Mijn make-up voor een weekend weg


Waar ik eerder bergen met make-up meenam hou ik het nu een stuk rustiger en neem ik enkel een basis mee als ik een weekend weg ga. In totaal heb ik 7 producten meegenomen exclusief kwasten en dat vind ik best netjes. Ik show vandaag welke producten dit zijn en de look die ik met deze producten maak.


De gezichtsproducten die ik mee heb genomen zijn mijn Cc cream van de Action, mijn Max foundation poeder en de Rock out blush van Essence. Het sponsje waarmee ik de cc cream aanbreng is van de Action, de foundation kwast is van Balea en de blush kwast is van Essence.


Ik neem in totaal 6 oogschaduws mee en deze zitten in het All about sunrise palette van Essence. De kwasten waarmee ik dit aanbreng zijn van de Hema en van Essence. Voor op mijn waterlijn heb ik mijn Luminelle oogpotlood meegenomen en op mijn wimpers gebruik ik de Nyc big bold mascara met de roze huls.


Voor op mijn lippen heb ik de lipstick 180 Vintage pink mee van Rimmel. Deze is al jaren een groot favoriet en hij heeft een oud roze kleur.

De look met de producten: 




Neem jij veel producten mee als je een weekend weg gaat? 


Gerelateerde artikelen:
Essence Rock out blush 01 Global icon
- Essence All about sunrise palette 03 Sunrise