vrijdag 29 mei 2015

W7 stash


W7 is een merk waar je een jaar geleden bijna nooit wat van hoorde, maar sinds dat ze dupe paletten van Urban decay verkopen is het merk gegroeid qua bekendheid. Ik kende het merk ervoor al, maar de palettes zijn toch echt wel mijn mooiste aanwinsten.

Ik heb pas mijn make-up stash helemaal opgeruimd en ik  heb op dit moment nog 7 producten van W7 in mijn make-up stash. Ook heb ik ook nog 6 lakjes, maar die laat ik vandaag niet zien. 


Duo blusher 02: 

Dit was mijn eerste aankoop van W7 en ik kocht hem omdat de bovenste blush een dupe van Sleek Rose gold zou zijn. Ze hebben de glans wel als overeenkomst, maar zijn toch wel erg verschillend. De onderste kleur is heel licht en gebruik ik minder vaak. Hij geeft een mooie glans af, maar ik hou meer van opvallendere blushes. Het kwastje wat erbij zit vind ik niet prettig in gebruik, dus die gebruik ik nooit.


Mono oogschaduw Think pink 

Deze oogschaduw heeft een hele mooie glans en de pigmentatie is top! De glans is een beetje metallic en de kleur pakt goed op mijn ooglid. Als ik deze oogschaduw gebruik is het vaak met opvallende ooglooks.


Mono oogschaduw Lavender light: 

Zoals de naam al zegt is deze oogschaduw heel licht paars van kleur. Deze heeft wederom een hele mooie glans en ik heb hem toen ik hem pas had heel lang als favoriet gehad. Het enige nadeel vind ik dat hij wel wat brokkelig is.


Mono oogschaduw Atlantis: 

Dit is mijn favoriet. Ik vind de kleur prachtig en hij doet me denken aan de zee. Ook deze heeft een hele mooie glans en hij is opvallend. Daar hou ik wel van!


Oogschaduw palette In the nude: 

In the nude is een dupe van het Urban decay naked 3 palette moeten zijn. Het palette bevat allemaal natuurlijke tinten en waar ik eerder nooit dit soort tinten droeg draag ik het nu wel regelmatig!


Oogschaduw palette In the night:

Dit palette is geen dupe en ook heel anders dan de andere twee paletten. Deze bevat namelijk bijna alleen maar opvallende kleuren zoals paars, grijs en roze. De kleuren zijn goed met elkaar te combineren.


Oogschaduw palette In the buff: 

In the buff zou een dupe moeten zijn van het Naked 2 palette van Urban decay en ik vind deze persoonlijk mooier dan In the nude. dit palette bevat ook alleen maar natuurlijke tinten, maar heeft meer glanzende tinten en dat vind ik zelf mooier.


Welke W7 make-up producten heb jij in je stash?