donderdag 11 juni 2015

Essence #Secret party 01 Pink up your life blush


Deze maand heeft Essence een zomerse limited edition in de schappen liggen. Ik vind de collectie leuk en was vooral benieuwd naar de blush en de bronzer. De bronzer vond ik heel groot en niet handig voor in mijn stash, dus ik liet hem maar liggen. De blush daarin tegen vind ik prachtig, dus deze nam ik mee voor €2,99.


De blush zit in een rond doosje van plastic en bevat in totaal 11 gram product. Dit is een normale hoeveelheid voor een blush. Ook de houdbaarheid is normaal met 12 maanden.


Op de blush staat de tekst you are invited en een soort blad. De kleur van de blush is lief roze.


Bij het maken van de swatch komt er een prachtige glans tevoorschijn. Wel vind ik de pigmentatie wat tegenvallen. Ook valt me op dat de blush heel zacht aanvoelt.


Op mijn wangen heeft de blush een mooi effect. De glans is prachtig en dat de pigmentatie minder is is jammer, maar geen drama. Nu kan ik hem combineren met een heftige lipstick of ooglook zonder dat het teveel wordt.



Wat vind jij van deze blush?