zaterdag 27 juni 2015

Fotd Easy


Ik ben door de dag heen veel misselijk, maar in de ochtend is het het ergst. Toch wil ik als ik de deur uit moet om bijvoorbeeld te werken wel wat make-up opdoen. Veel energie voor een uitgebreide look heb ik dan niet, maar ik maak me regelmatig heel snel op in nog geen 5 minuten. Vandaag laat ik zo'n look zien.


De producten die ik voor deze look heb gebruikt zijn allemaal budget. Ik heb alleen Luminelle als wat duurder merk gebruikt en de andere merken die ik heb gebruikt zijn Mua, Max en more, Ebelin, Ecotools, Essence, Catrice, Action en Nyc.


Ik begon met de basis aanbrengen op mijn gezicht. Ik bracht eerst de Mua foundation aan met het sponsje van de Action en ik poederde af met de Max en more poeder. Ik gebruikte hiervoor een kwast van Ebelin. Op mijn wangen bracht ik lieve zachte kleur aan en wel Be flowerfull uit de Floral grunge collectie van Essence. Dit is een oude Le en dus niet meer te krijgen. Ik bracht de blush aan met een kwast van Ecotools.


Op mijn lippen bracht ik een lipstick van Catrice aan. Deze heet 080 Coralicious pink en is koraal/oranje van kleur.


Ik heb deze al heel lang niet meer gedragen en nu weet ik ook weer waarom. Ik vind de glans niet zo mooi.


Op mijn ogen bracht ik enkel twee oogschaduw kleuren aan. Deze komen beide uit het 050 Twinkle in the eye palette van Catrice. Ik bracht eerst met de platte kwast van Essence de licht bruine kleur aan op mijn bewegende ooglid. In mijn crease bracht ik de roze kleur aan met de blending kwast van Essence en ik blende de kleuren samen. Ik had een heel klein beetje last van fall out, dus dit waaide ik weg met de waaier kwast van Hema. Op mijn waterlijn bracht ik een oogpotlood van Luminelle aan en op mijn wimpers de mascara van Nyc.



Als ik echt snel moet dan skip ik de oogschaduw en het oogpotlood en breng ik enkel mascara aan op mijn ogen! Toch vind ik wat kleur op de ogen mijn uitstraling wel veel leuker maken, dus ik probeer altijd wel oogschaduw aan te brengen.


Wat draag jij voor make-up als je een beetje snel wil?