zaterdag 13 juni 2015

Fotd Summer attack


Summer attack is de naam van de collectie van de oogschaduw die ik gister droeg! Ik koos voor een zomerse look en dat paste erg goed bij de warme temperaturen. De foundation was alleen een iets minder goede keuze, want die smolt gewoon van mijn gezicht af.

Voor deze make-up look gebruikte ik allemaal budget producten. De merken die ik heb gebruikt zijn Max en more, Balea, Nyc, Mua, Hema, Essence en P2. P2 en Balea zijn merken die in Duitsland te koop zijn.


Ik begon met de basis voor mijn gezicht. Ik bracht eerst met een Action sponsje de matte foundation van Mua aan. Deze poederde ik af met de Max en more foundation en dit deed ik met mijn Balea poederkwast. Op mijn wangen bracht ik 01 Life is a beach aan. Deze komt uit de Beach cruisers collectie van Essence en is niet meer te krijgen. Ik bracht deze aan met mijn Essence blush kwast.



Op mijn lippen gebruikte ik een lip cream uit de stay matt lijn van Essence. Deze heet 01 Velvet rose!


Ik heb deze lip cream de laatste 5 dagen dagelijks gebruikt en ik vind de kleur heel erg mooi. Ook vind ik het fijn dat hij mat opdroogt en hij is makkelijk te combineren.


Op mijn ogen koos ik voor twee verschillende kleuren. Eerst bracht ik met de platte oogschaduw kwast van de Hema de kleur 040 lime soda van P2 aan. Deze bracht ik aan op mijn bewegende ooglid en in mijn ooghoek. Daarna bracht ik in mijn crease en op mijn waterlijn de witte oogschaduw van Nyc aan. Deze heet 917 I love NY en ik bracht deze aan met de blending kwast van Essence. Op mijn wimpers bracht ik de Nyc Big bold angel lash mascara aan.





Wat vind jij van deze make-up look?