maandag 22 juni 2015

Mijn leven in beeld week 25


De afgelopen week was ik moe en misselijk en jullie hebben gisteren allemaal kunnen zien wat daar de oorzaak van is! Deze week moest ik onder andere met de katten naar de dierenarts, werken en op donderdag hadden we de termijn echo! In het weekend hebben we bouwmaterialen gekocht en vierden we Vaderdag en een verjaardag! 
Maandag 15 juni: 


Om 20 voor 10 moest ik bij de dierenarts zijn met Grolsch en Bols voor de jaarlijkse inenting. We hadden beide reismandjes al beneden neergezet en om 9 uur begon het vangen van de katten. Bols vangen is nooit een probleem, want die gaat er zelf al inzitten, maar Grolsch verzet zich altijd hevig en raakt helemaal in de stress!


Mijn arm moest het dan ook zwaar ontgelden en kreeg en beste krab! Gelukkig heb ik na 20 minuten toch gewonnen en kwam hij in het bakje vast te zitten! De dierenarts was heel tevreden over Bols, maar Grolsch was 0,5 kg afgevallen en dat baarde wel wat zorgen! We moeten het even in de gaten houden. Zelf heb ik het gevoel dat het met stress te maken heeft, want daar is hij erg gevoelig voor! Om 1 uur moest ik aan het werk en daarna heb ik bank gehangen.

Dinsdag 16 juni: 

Ik was overdag vrij en had weinig puf om dingen te doen! Ik hing wat achter de computer en aan het eind van de dag maakte ik een make-up look.


Deze look was eigenlijk bedoeld voor zaterdag, maar ik kon het niet laten om hem woensdag al online te gooien. Om half 6 ging ik naar het werk, want we hadden teambespreking en toen ik thuis kwam keek ik naar Samantha en michael en daarna dook ik mijn bed in!

Woensdag 18 juni: 


Mijn ontbijt bestond uit een waterijsje! De zoete smaak zorgt ervoor dat ik minder misselijk wordt! Een raar ontbijt, maar wel een typisch zwangerschap trekje. Overdag moest ik werken!


Sinds ik zwanger ben zijn mijn nagels zo oersterk! Ik kan ze niet eens normaal met een nagelknipper knippen en breken of scheuren doen ze ook niet. Ik heb ze maar lekker even geweekt in bad en ben ze daarna gaan knippen, want ze begonnen me zeer te doen.


Om 8 uur kroop ik voor de buis en keek ik gtst onder het genot van een zak Bugles met smeerkaas.


In de pauze maakte ik een foto van de stalen voor de verf en de vloer voor in de babykamer. We gaan denk ik voor de lichte vloer!

Met veel moeite heb ik het daarna vol gehouden om tot half 10 wakker te blijven, maar toen kroop ik toch echt mijn bed in! Ik wil eigenlijk niet voor half 10 al op bed liggen, omdat ik dan s'ochtends heel vroeg wakker wordt!

Donderdag 19 juni: 

In de ochtend moest ik werken en s'middags hadden we de termijn echo! Mijn man had ook speciaal vrij gevraagd, want die wou er heel graag bij zijn! Om 3 uur hadden we de afspraak en de vrouw nam uitgebreid de tijd voor ons! Wij hebben nu 3 echo's gehad en zondag vertel ik meer over hoe het allemaal in zijn werk ging! Ik ben 1 dag terug gezet in mijn termijn en uitgerekend op 3 januari! Ook hebben we vingertjes kunnen tellen aan een hand! Na de echo belde ik meteen mijn moeder dat alles goed was en daarna zijn we het de opa en oma van mijn man gaan vertellen!


Daarna besloten we nog even naar de stad te gaan! Ik had bij de Prenatal en babybedje en babygym gezien. De babygym vonden we niet bijzonder, maar het campingbedje ging wel mee. Ook kocht ik nog een blauwe positie broek voor 22 euro! Ook deze komt zondag online, maar dan in het ochtend artikel! Op de terugweg besloten we nog even bij zijn moeder langs te gaan en daarna gingen we naar huis. Het was ondertussen 8 uur en we waren precies op tijd voor gtst! Daarna keken we van etter tot engel en kerels met een kleintje! 


In de pauze plaatste ik deze foto op facebook om onze zwangerschap bekend te maken! Dit is de echo bij ongeveer 9,5 week! Al een echt mensje! We kregen heel veel leuke reacties!

Vrijdag 19 juni: 
Vrijdagochtend was een drama! Ik kon niks van eten binnenhouden en moest werken tot 1 uur! Ik voelde me niet slecht genoeg om me ziek te melden, maar een groot succes was het zeker niet. Toen ik thuis kwam heb ik 2 tosti's gemaakt en die bleven gelukkig wel binnen! Daarna keek ik een film en hing ik wat achter de pc. S'avonds ging ik lekker in bad en keken we televisie! Om half 10 ging ik weer naar bed.

Zaterdag 20 juni: 

Vandaag hadden we een drukke planning! Om 9 uur gingen we naar de Karwei voor verf. Daarna reden we door naar Ikea in Zwolle voor laminaat en hier aten we een ontbijtje en een hotdog! Volgens mij moest ik wat inhalen van de vrijdag, want ik had honger! Ook gingen we nog even bij andere bouw en interieur winkels kijken voor gordijnen, maar daar kunnen we nog niet echt in slagen.


We zijn druk bezig met het bouwen van en terras overkapping en daarvoor moesten we nog wat hout gezaagd hebben! Nadat we alles uit de auto geladen hadden deden we de boodschappen en gingen we naar mijn moeder. Ik had ook wat boodschappen voor haar gedaan, want ze heeft ineens heel veel last van haar arm. Rond 3 uur waren we thuis en toen ben ik druk aan de slag gegaan met artikelen tikken. Om 8 uur keken we naar de jongens tegen de meisjes.

Zondag 21 juni: 

Vandaag was het Vaderdag! We zijn s'ochtends naar mijn schoonvader geweest en daarna naar de verjaardag van de vriend van mijn schoonmoeder! Met mijn vader hebben we later afgesproken.


Hoe was jou afgelopen week?