maandag 29 juni 2015

Mijn leven in beeld week 26


Deze week deed ik mijn best om vooruit te werken met mijn blog, maar helaas stond de misselijkheid weer in de weg. In het weekend hadden we een verjaardagsbarbecue van het werk van mijn man en zijn we op zondag naar mijn vader geweest nog voor Vaderdag. 


Maandag 22 juni: 

Ik was vroeg wakker, maar besloot rustig op te starten. Ik heb in de ochtend erg veel last van misselijkheid. Rond een uurtje of 9 besloot ik naar boven te gaan om me klaar te maken. 


Ik heb deze deodorant opgemaakt. Volgens mij heb ik deze in Duitsland gekocht en hij is fijn, maar niet geweldig. Ik gebruik nu een andere variant van hetzelfde merk en daar denk ik hetzelfde over.




Ik maakte me op met mooie blauw tinten.


Rond half 11 ging ik bloed prikken. Dit moet omdat ik zwanger ben en dan testen ze onder andere je ijzer. 30 juli ontvang ik de uitslag bij de verloskundige. Daarna ging ik aan het werk.


Na het eten maakte ik samen met mijn man ijskoffie! Het recept kwam dinsdag online. In die van mij zat een cookie en choc likeur. Een heerlijke twist.


Rond 9 uur kreeg ik weer eens honger. Dit heb ik de laatste weken steeds rond deze tijd en ik besloot twee zure haringen te nemen. Ik eet niet vaak vis, maar probeer het nu ik zwanger ben wel vaker te doen.

Dinsdag 23 juni: 

Ik moest de hele dag werken. In de pauze kocht ik een voedingskussen bij de Kruidvat.


Als avondeten at ik een heerlijke cheese onion pizza!

Woensdag 24 juni: 

Ik was de hele dag vrij en ik hoopte op een productieve dag.


Ik maakte zodra ik wakker was een uitgebreide to do list. Helaas pakte hij zoals altijd weer eens anders uit. In de ochtend kwam iemand de keuken inmeten, dus ik moest zorgen dat ik de bel bleef horen.


Ik maakte een ooglook met bruin tinten.


En rond een uurtje of 2 liep ik naar de AH waar ik mijn lunch haalde. Ik had zin in broodjes knakworst met mosterd en ketchup. Helaas smaakte het lang zo goed niet toen ik het eenmaal at. Voor de rest bestond de dag vooral uit OITNB kijken. Mijn nieuwe verslaving.

Donderdag 25 juni: 

Ook vandaag was ik weer vrij. Ik ben s'ochtends even de stad in geweest om wat dingen terug te brengen en wederom heb ik OITNB gekeken en ik heb wat huishoudelijke klusjes gedaan.


Aan het einde van de dag ging ik in bad met deze twee fruitige geuren van Balea.


Ik ruimde meteen even de lege verpakkingen op uit de badkamer. De Ylang ylang showergel van Therma is zalig en de Nivea clean deeper werkt perfect tegen puistjes. S'avonds gingen mijn man en ik naar de stad voor gordijnen voor de babykamer, een luiertas en cadeautjes voor mijn vader en het zoontje van de broer van mijn man.

Vrijdag 26 juni: 
Ik was s'ochtends vrij, maar deed weinig bijzonders. Ik baal van mijn futloosheid, maar het schijnt erbij te horen. Ik werkte van 1 tot 9.

Zaterdag 27 juni: 
Om 9 uur hadden we een afspraak bij onze keukenboer en voordat we weggingen had ik een probleempje omdat ik heel misselijk was en er mee zat dat ik bang was om in de auto over te geven. Een geluk bij een ongeluk, want ik heb het er thuis nog uitgegooid. Na de afspraak zijn we nog even bij een babyzaak wezen kijken en hebben we een patatje met een kroket gegeten in de stad. Gek dat vette hap er wel goed in blijft zitten! Toen we rond 1 uur thuis waren gingen we naar de Lidl voor de wekelijkse boodschappen. Daarna dook ik onder de douche en gingen we naar een barbecue van het werk van mijn man. Het was erg gezellig, maar de biefstuk staarde me wel heel erg aan!

Zondag 28 juni: 

Ik was wederom om kwart voor 7 wakker en ik ben rustig op gaan starten. Rond 9 uur maakte ik mijn ontbijtje klaar en dit is volgens mij de eerste ochtend in een week tijd geweest dat ik niet heb overgegeven. Ik keek en berekende ons financiƫle plan en dat was een boel werk.


Rond 10 uur ging ik naar boven en maakte een make-up look. Daarna was het tijd om buikfoto's te maken. 3 verschillende deze keer, want ik ben 13 weken en meteen ook 3 maanden zwanger! 1 foto voor hier, 1 voor in mijn zwangerschapsdagboek met shirt en 1 met blote buik voor onze prive collectie.


Vorig jaar september hebben we een nieuwe loungeset gekocht en nu de overkapping klaar is hebben we hem eindelijk buiten gezet. De kaartjes moeten er nog even af, maar we hebben er al op gezeten! 


S'middags en s'avonds waren we bij mijn vader, zijn vrouw en mijn zusjes voor vaderdag. We kregen een heleboel babyuitzet spullen en we hebben de zolder al vol staan met kleding van hun. Super handig die kleine zusjes en lief dat wij het mogen hebben!


Wat heb jij de afgelopen week gedaan?