donderdag 25 juni 2015

Nikki beach Private party eau de toilette


Ik heb deze eau de toilette al wel drie keer in mijn hand gehad en getwijfeld of ik er een review over zou schrijven. Ik heb namelijk het doosje niet meer en heb hem al een paar maanden in gebruik. Ook vind ik het heel ingewikkeld om deze geur te omschrijven, maar de geur is zo lekker dat ik het toch zeker een review waard vind!


De eau de toilette zit in een flesje met een mooie en bijzondere vorm. Het glas is roze en de dop details zijn goud kleurig waardoor het een wat luxere uitstraling geeft. Op de hals van de dop staat de naam van het merk weergegeven en de naam van het parfum vind je midden op het flesje. Het flesje bevat in totaal 50 ml eau de toilette en kocht zo'n €2,39 bij de Action.


De geur van het parfum is houtachtig, maar ook bloemig. Hij is krachtig, maar aan de andere kant ook weer zacht en hij blijft vrij lang hangen. Na een uurtje of 6 is hij nog steeds licht aanwezig, maar dit is vaak wel het moment dat ik het ga bij spuiten. Ik raad je aan om hem zeker even te gaan ruiken bij de Action!

Deze eau de toilette heeft ook nog een broertje of zusje die ik ook heb, maar die vind ik lang niet zo lekker. Die is wat meer voor de avond bedoeld en toch wel een stuk zwaarder.


Heb jij wel eens een parfum bij de Action gekocht? Welke?