donderdag 30 juli 2015

Catrice All round mascara


Als mijn mascara's op zijn dan koop ik bijna nooit dezelfde weer. Ik kies een nieuwe uit die ik nog niet eerder gebuikt heb en ga kijken hoe die me bevalt. Deze keer nam ik de All round mascara van Catrice mee.


De mascara zit in een rode huls en ik vind de huls wel een luxe uitstraling geven. De tekst is met wit erop gedrukt en de informatie die je nodig hebt kun je er op vinden. In de huls zit 12 ml mascara en hij is 6 maanden houdbaar. Dit is wel aan de lange kant, want meestal gaan mascara's maar 3 maanden mee. Je ruikt het snel genoeg! De mascara zou je wimpers extra volume, lengte en een krullend effect moeten geven.


Het borsteltje heeft een normaal formaat. Voor mij is dit weer even wennen, want ik gebruik de laatste tijd alleen maar dikke borsteltjes.


Zonder mascara.


Met mascara.

Ik vind het effect niet spectaculair. Je ziet wel dat mijn wimpers meer volume hebben gekregen en ook het krullende effect is wel aanwezig, maar wat ik mis is dat het mijn wimpers niet opvallender/dikker maakt. Al met al vind ik hem oké. Hij doet niet wat ik zou willen, maar slecht is hij ook zeker niet.



Gebruik jij altijd dezelfde mascara?