dinsdag 18 augustus 2015

Balea rasiergel pink grapefruit


Ik scheerde me altijd met een ladyshave, maar sinds een jaartje heb ik ontdekt dat ik het toch fijner vind met een mes en schuim! Dit wordt veel gladder en het is wat duurder, maar ook daarin kun je kosten besparen! Zo koop ik bijna altijd scheerschuim voor een prikkie. Meestal koop ik deze in Duitsland van het merk Balea. Vandaag review ik een scheergel van dit merk met de geur van grapefruit.


De scheergel zit in een bus van 150 ml en is speciaal voor de gevoelige huid! Hij bevat grapefruit en plumeria! Ik heb geen idee wat plumeria is, maar Google is mijn beste vriend. Het schijnt dus een bloemetje te zijn.

De fles heeft een vrolijke bedrukking en aan de bovenkant zit een knop die je kunt indrukken zodat de gel eruit komt. Als je de gel aanbrengt dan is hij vrij dik en gelly, maar zodra je hem uitwrijft dan wordt het een grote schuimlaag! De geur is fruitig en bloemig. Niet te sterk, maar zeker wel aanwezig.

Normaal heb ik nog wel eens last van bultjes na het scheren, maar na het gebruiken van deze gel is dat niet het geval.



Deze scheergel is helaas niet in Nederland te krijgen. Ik kocht hem bij de Dm in Duitsland voor slechts €1,35.


Waar scheer jij je mee?