zaterdag 15 augustus 2015

Eotd Alice and Tiffany


Vroeger was mijn lievelingskleur voor op mijn ogen blauw, maar dat is het afgelopen jaar veranderd! Tegenwoordig ga ik liever voor groen en dan vooral de wat donkerdere tinten. Voor deze eotd heb ik twee oogschaduws van Catrice gebruikt. 



Ik begon met het aanbrengen van 040 Have you seen Alice?. Dit is de groene tint. Ik bracht deze aan met een platte oogschaduw kwast van de Hema op mijn bewegende ooglid en in mijn crease. Ik mijn crease bracht ik hem in meerdere lagen aan en dit blende ik wat minder uit zodat het wat donkerder zou zijn dan op mijn ooglid zelf. Net boven mijn crease bracht ik de bruine tint aan (050 Lunch at Tiffany's) met de blending kwast van Essence.

Om de fall out van mijn wangen te verwijderen gebruikte ik de waaierkwast van de Hema. Op mijn ogen bracht ik de Big bold mascara van Nyc aan met de roze huls en op mijn waterlijn het zwarte oogpotlood van Luminelle!





Welke kleur vind jij mooi bij jou ogen passen?