maandag 24 augustus 2015

Eotd Twinkle blue


Toen ik een jaar of 14 was droeg ik dagelijks een licht blauwe oogschaduw van Miss helen. Ik vond de kleur mij altijd goed staan en meer oogschaduw had ik ook niet. Door de jaren heen ben ik een hoop andere kleuren gaan gebruiken en heb ik veel kleuren ontdekt die ik goed kan hebben. Toch koos ik nu weer een keer voor blauw. Het was tenslotte alweer een tijdje geleden.


Voor het maken van de ooglook gebruikte ik twee quattro paletten van Catrice. Eerst bracht ik de donker blauwe oogschaduw aan met de platte oogschaduw kwast van de Hema. Deze oogschaduw komt uit het 020 Go green- take me palette en ik bracht hem aan op mijn bewegende ooglid. Daarna bracht ik met de blending kwast van Essence de licht blauwe kleur aan in mijn crease. Deze komt uit het 050 Twinkle in the eye palette. 

Op mijn wimpers gebruikte ik de Nyc Big bold angel lash mascara! Op dit moment mijn favoriet en op mijn waterlijn bracht ik het Luminelle oogpotlood aan. Ik gebruik al jaren deze oog potloden en wil niet meer anders! 





Draag jij wel eens blauwe oogschaduw?