zaterdag 8 augustus 2015

Favorieten augustus


Iedere maand ontdek ik weer mooie nieuwe producten, maar er zijn ook producten in mijn stash die ik weer herontdekt heb. Normaal vis ik vaak 10 favorieten uit mijn stash, maar deze keer kwam ik slechts op 7 producten.



Ik probeer mijn nagels weer minimaal 1x per week te lakken en vind nagellak remover altijd zo stinken. Gelukkig heeft Essence daar een oplossing voor. Deze nagellak remover ruikt namelijk naar aardbei en passievrucht. Zoet en fruitig dus!


Mijn voeten kunnen met de warmere temperaturen wel wat extra verzorging gebruiken en daarvoor gebruik ik de reparerende crème van Scholl.


Ik was altijd verslaafd aan de Nivea clean deeper onder de douche, maar tegenwoordig gebruik ik de reinigingsschuim van Balea. Ik vind hem niet zo goed als de clean deeper, maar hij is wel erg fijn. Helaas enkel in Duitsland te koop.


Ik heb de laatste weken vooral oogschaduws van Sleek gedragen en de meeste kleuren kwamen uit het Sleek garden of eden palette. Leuke groen en bruintinten en makkelijk te combineren.


Voor op mijn lippen heb ik heel vaak deze Apocalips van Rimmel gebruikt. Deze heet 101 Celestial en de kleur is makkelijk te combineren en hij blijft uren lang mooi zitten.


Mijn lippen waren ineens heel erg droog en om ze te verzorgen heb ik deze Babylips van Maybelline gebruikt. Hij geeft een kleurtje af en maakt mijn lippen erg zacht.


En tot slot een duurder product. Mijn Mac blush! Dit is Love thing en hij is mega gepigmenteerd waardoor hij lastig aan te brengen is, maar hij is zo mooi!


Wat waren jou favoriete producten van de afgelopen maand?