dinsdag 25 augustus 2015

Gekocht en gekregen week 20


In week 20 van de zwangerschap kocht ik vrij veel kleding voor de kleine meid. Bij de meeste winkels is de Sale op zijn eind aan het komen en dat betekend hoge kortingen. Ook shopte ik bij de Wibra wat nieuwe collectie met 25% korting.





Henk ten hoor:

Ik kocht drie items van het merk Bakkaboe. Op alle drie de items zat 75% korting, dus ik kon ze voor een prikkie kopen. Het blauwe broekje koste €2,50, De legging €1,75 en het fleurige rokje €3,75.


Wibra: 

Ik kocht een ding in de Sale dat is het groene broekje. Deze was al afgeprijsd naar 4 euro, maar ze hadden nog 25% extra korting op alle kinderkleding, dus nu koste hij slechts €3,00

De andere items komen uit de nieuwe collectie en daar zat ook 25% extra korting op. De prijzen die ik erbij noem zijn zonder deze korting.

Het oudroze jurkje koste €5,99, Het grijze jurkje met stippen bestaat uit twee delen, want de grijze legging hoort erbij. Deze koste €7,99! Het korte broekje vond ik vooral erg mooi door de kleur en deze koste €4,99. Hoe ik die ga combineren weet ik nog niet precies, maar dat komt vast goed!


V&D:

Bij de V&D ben ik twee keer geweest en beide keren nam ik wat mee. Ik kocht voor drie euro per stuk de metallic roze schoentjes, het blauwe jurkje met witte strepen en de twee tanktops. Voor de rompers betaalde ik 5 euro en voor het shirt met de meerdere vogeltjes en het grijs bruine broekje betaalde ik 9 euro. Voor bijna hetzelfde setje, maar dan andersom (grijs bruin shirtje met vogel en drukke vogelprint broekje) betaalde ik 7 euro.

Nu was het 2 + 1 gratis, dus uiteindelijk betaalde ik nog minder! Daar wordt ik blij van.


Prenatal: 

Bij de Prenatal kocht ik voor 5 euro twee slabben met de tekst Ik vin jou liev, mama/papa! Ook was ik al een tijdje opzoek naar een leuke pyjama. Ik vond een leuke met een kattengezicht erop. Deze koste €8,99.


Waar koop jij meestal kleding voor je baby?