dinsdag 11 augustus 2015

Scholl Party feet protect & repair cream


Zoals jullie misschien wel weten heb ik nogal wat problemen met mijn voeten. In de zomer heb ik last van warmte uitslag, kloven en mijn huid onder mijn voeten is erg dun waardoor het allemaal vrij gevoelig is. Ik smeer mijn voeten daarom regelmatig in met een voetencrème! Ik gebruik er momenteel een van Scholl!


De voetencreme is dus van het merk Scholl. Dit is denk ik het bekendste merk als het gaat om voetverzorging, maar zelf had ik er nog nooit wat van gebruikt. Deze crème moet een beschermende en reparerende werking hebben voor voeten die de hele avond van de vloer kunnen!


De crème zit in een lila kleurige flacon en hij bevat in totaal 50 ml. Ik kocht deze crème gewoon in Nederland, maar er staan wel allemaal Duitse teksten op. Hij is 6 maanden houdbaar.

De substantie van de crème is vrij stevig en de geur is bij het uitsmeren niet zo lekker, maar als de crème is ingetrokken dan komt er een zachte geur tevoorschijn. Het intrekken van de crème gaat vrij snel.


Ik gebruik deze crème alleen als mijn voeten er echt slecht aan toe zijn en dan zijn ze er binnen enkele dagen weer bovenop. Zeker een aanrader dus!


Hoe verzorg jij je voeten in de zomer?