maandag 17 augustus 2015

Zwangerschap week 20


Week 20 van de zwangerschap zit er alweer op en dat betekend dat ik over de helft ben! Wat een gek idee, want het lijkt wel vorige week dat ik de positieve test in handen had! Gisteren was de grote mijlpaal van 20 weken en week 20 was spannend, want we hadden de 20 weken echo. 



Ik voel me heel goed. Ik heb geen last van kwaaltjes op wat kleine pijntjes na. De misselijkheid is helemaal verdwenen en ik merk ook dat ik meer energie heb! Ik ga nog wel geregeld wat eerder naar bed en val in de auto standaard in slaap, maar dat hoort er bij! Ook heb ik vrijdag urine weggebracht naar de dokter, want ik dacht dat ik misschien een blaasontsteking had. Gelukkig bleek alles gewoon goed te zijn!

Op donderdag hadden we de 20 weken echo! Het was weer heel bijzonder, maar hier ga ik nu niet te veel op in, want hier komt donderdag avond een artikel over online. Na de echo zijn we lekker wezen neuzen in een babywinkel! Ik blijf dat super leuk vinden!

Over shoppen gesproken! Ik heb deze week een boel kleding geshopt in de sale en zaterdag was ik zelf aan de beurt, want mijn kast heeft steeds minder kleding die ik goed pas! Ook hier komt een artikel van online! De shoplog kunnen jullie zaterdag verwachten!


Voelde het bij jou als een mijlpaal om 20 weken zwanger te zijn?