zaterdag 12 september 2015

Blog veranderingen deel 2


Op 1 augustus kwam er een artikel online waarin ik vertelde dat er het een en ander ging veranderen. Ik heb toen besloten om van twee artikelen naar 3 artikelen te gaan en nu is het wederom tijd voor een verandering en het leek me handig om dit wel even met jullie te delen. 


Sinds 1 augustus is 3 artikelen per week niet altijd gelukt en dit heeft vooral te maken met het feit dat ik niet helemaal vlekkeloos door de zwangerschap heen aan het wandelen ben. Ik ben tot week 19 elke dag misselijk geweest en daarna is het wel een hele week vrijwel zonder klachten geweest en toen begon ik last van mijn rug en bekken, banden en rug te krijgen. Behoorlijk slopend kan ik je vertellen en ik ben gewoon extra slaap nodig om bij te tanken. Sinds woensdag heb ik me ziek gemeld op het werk en ik hoop dat ik me snel beter ga voelen! 

Ik merk dat ik het lastig vind om me altijd aan de onderwerpen te houden! Ik zou meer make-up reviews willen posten en iedere week een recept vind ik als 'keukenprinses' (ahum) best lastig. Daarom de verandering! 


Wat gaat er niet veranderen:

Ik heb besloten om van bijna alle vaste onderwerpen per dag af te stappen op het mijn leven in beeld artikel en de zwangerschapsweek update na. Die zullen nog gewoon op maandag blijven verschijnen en in het zwangerschapsweek artikel zal standaard ook een buikfoto online komen! Verder blijft de vrijdag hetzelfde, want dat is de dag van Jantina. Dit blijft om 6:00 en 17:00 een artikel van haar en om 13:00 een artikel van ons samen.

Wat veranderd er wel:
06:00 artikel:
Het artikel van 6:00 zal iedere dag in het teken staan van Lifestyle! Dit kan dus gaan over iets wat me bezig houdt of de wereld. Ook zal er af en toe een recept online komen of iets wat met fashion te maken heeft. Eigenlijk dus een heel breed begrip!

13:00 artikel:
Om 13:00 zal er elke dag een artikel over beauty online komen. Dit kan dit een review zijn, een look, een notd of iets uit mijn stash! Wederom vrij breed! Alles mag als het maar over beauty gaat!

17:00 artikel:
Om 17:00 verschijnt er elke dag een mama (to be) artikel online! Dit kan iets zijn waar ik tegenaan loop, hoe ik iets heb ervaren, een shoplog of  gewoon iets anders. Eerst zal dit nog in het teken van de zwangerschap staan, maar na verloop van tijd worden dit artikelen over het moederschap en onze kleine meid!


Wat vind jij van deze verandering?