woensdag 9 september 2015

Buikfoto 23 weken


Afgelopen zondag ben ik samen met mijn man even naar een park bij ons in de stad geweest om outfit foto's te schieten! Helaas was het een regenachtige dag, maar we besloten toch om meteen de buikfoto's van week 23 te schieten!


Ik begin steeds trotser te worden op mijn buik! Ik lijk nu toch wel echt zwanger en durf zelfs wat lossere kleding te dragen. Wel vind ik het lastig om genoeg steun voor mijn buik te creëren, want die wordt nu toch wel wat zwaarder en dat kan ik merken. Ik trok altijd mijn legging op tot onder mijn borsten, maar dat past helaas niet meer. Ook mis ik mijn hakken regelmatig! Hakken geven me een zekerder gevoel en laten me vrouwelijkheid uitstralen. 


Hoe zorg jij ervoor dat je buik genoeg steun krijgt tijdens de zwangerschap?