woensdag 30 september 2015

De 5 meest bekeken artikelen


 Er staan nu in totaal 410 artikelen online op mijn blog en het leek me leuk om de 5 meest bekeken artikelen even op een rijtje te zetten. Ik verbaas me erover waarom sommige artikelen zo populair zijn.


1. Kruidvat crème haarkleuring 83 goud artikel

Dit artikelen kwam om 24 april 2015 online en is het beste bekeken! Ik merk dat ik nog steeds regelmatig views krijg op dit artikel via Google en vraag me af waarom hij zo populaire is. Het is een review van een haarverf van de Kruidvat. Het is me wel vaker opgevallen dat haarverf reviews goed worden bekeken. Misschien dat mensen het toch veiliger vinden om eerst de ervaring van iemand anders te lezen en ik denk dat de prijs (€4,99) daarin ook wel een rol speelt.


2. De positieve zwangerschapstest artikel

Op 22 juni 2015 schreef ik een artikel over de positieve test en de gevoelens die dat bij me opriep en de negatieve testen die ik ervoor al in handen had gehad. Ik heb zelf met testen van Kruidvat en de Action getest. In zwangerschapstesten zit nogal een groot verschil qua prijs en ik vind zelf die van de Action prima en die kosten maar €1,49 per twee! Wel zijn ze minder gevoelig dan die van de Kruidvat.


3. Buikfoto 19 weken artikel

Op 12 augustus 2015 kwam er een artikel online met een buikfoto van toen ik 19 weken zwanger was. Ik snap heel goed dat mensen googlen op buikfoto's, maar ik snap niet waarom voor die van 19 weken zwanger zo goed bezocht is! 20 weken is dan toch logischer.


4. Ik ben zwanger artikel

Op 21 juni 2015 deelde ik eindelijk na weken met jullie dat ik zwanger was! Waarom dit artikel populair is spreekt denk ik voor zich.


5. In the garden artikel 

Op 1 maart 2015 kwam er een ootd artikel online en deze staat op de vijfde plek van best bekeken artikelen. Om eerlijk te zijn snap ik er niks van. Ik was die dag lang niet fit en de foto's vind ik zelf ook niet mooi geworden qua lichtinval. Ik vind dit misschien zelfs wel mijn slechtste outfit die online staat! Misschien is dat trouwens ook wel de reden ;) 


Conclusie:
Vooral de artikelen rond mijn zwangerschap worden goed bekeken en het is tijd dat ik mijn haren weer eens ga verven!


Welke artikelen worden op jou blog goed bekeken?