donderdag 3 september 2015

Essence get big! lashes triple 3 black mascara


Ik hou ervan om met make-up te experimenteren en nieuwe producten uit te proberen! Als er een product is waarin ik veel wissel dan is het wel met mascara. Ik koop zelden twee keer dezelfde en wissel er vaak mee af. Een tijdje terug kocht ik een uit de Get big! lashes lijn van Essence. Ik heb al vaker mascara's uit deze lijn gekocht en die bevielen goed, dus ik ben er erg benieuwd naar!


De Big lashes mascara lijn van Essence bestaat uit in totaal uit vier varianten. Ik schreef 1,5 jaar geleden al een artikel over de volume curl variant.

Dit is de triple 3 black variant. De mascara heeft huls met een donker paarse kleur en er zitten roze en zwarte letters op gedrukt. Ik vind de uitstraling vrij jeugdig, maar dat past ook wel bij het merk. Zelf vind ik het er wel vrolijk uitzien! De mascara beloofd je wimpers lang en dik te maken. De huls bevat in totaal 12 ml en de mascara is 6 maanden houdbaar. Ik raad aan om de mascara weg te gooien zodra je het idee hebt dat de substantie veranderd is of dat hij stinkt, want anders heb je kans op een ooginfectie en dat wil je natuurlijk niet!


Het borsteltje van de mascara is vrij dik! Jaren geleden kwam je dit eigenlijk nooit tegen en de laatste jaren vind je ze steeds vaker. Misschien wel meer dan de 'normale' borsteltjes. Zelf moest ik er eerst wel aan wennen, maar nu vind ik het heel fijn werken.

Oog zonder mascara

Oog met mascara

Ik vind het resultaat van de mascara mooi! Je kunt duidelijk zien dat de mascara mijn wimpers meer volume geeft en hij maakt mijn wimpers ook zichtbaar dikker! Een mooi resultaat voor een mascara met zo'n klein prijskaartje!


De prijs van de mascara is €2,39 en je kunt hem bij de Kruidvat en Trekpleister kopen.


Welke mascara gebruik jij op het moment?