dinsdag 8 september 2015

Foodotd 6 september chocolade


Afgelopen zondag besloten mijn man en ik om het qua eten wat uitgebreider te doen! De oven in onze nieuwe keuken deed het en die moesten we natuurlijk uittesten! We probeerden het gezonde met het ongezonde te combineren en wat hebben we ervan genoten. 


Ontbijt: 


Ik begon de dag met een geroosterde boterham met Toscaanse kruidenkaas en een glas sinaasappelsap!

Lunch: 




Om 12 uur gingen we de lunch maken! Mijn man stelde voor om zelf pizza broodjes te maken op gewoon brood en ik bedacht me dat we ook nog baquettes hadden liggen. Veel lekkerder. We belegden de broodjes met ketchup, paprika, ui, ham, cheddar en kaas. Daarna gingen we de zelfgemaakte groentesoep ontdooien in de magnetron. Terwijl we deze opaten deden we de broodjes in de oven en toen die klaar waren aten we ze op! We hadden het nog niet eerder zo gemaakt, maar het was erg lekker. Op het eind dronk ik nog een beker melk.

Tussendoor: 


Ik had al een paar dagen zin in warme chocolademelk. Bij de supermarkt hadden we dit gekocht, dus ik genoot er lekker van! Erbij at ik een Snicker.



Verder at ik tussendoor twee oreo bonbons. 1 met chocolade en een zonder en ik dronk twee glazen appelsap.

Diner: 


Voor het avondeten maakte mijn man een ovenschotel met pasta, prei, ham, paprika en een sausje. Het was erg lekker, maar wel wat te nat. Helaas is dit een substantie die ik op dit moment niet zo goed kan handelen.

Tussendoor: 




Rond 9 uur dronk ik nog een beker melk en at ik een schaaltje met druiven! Ik vind druiven zo lekker op het moment en eet per keer een portie van 250 gram!


Heb jij ook weleens zo'n dagje waarin je uitgebreider kookt?