maandag 14 september 2015

Mijn leven in beeld week 37


Week 37 was een week die ik liever vergeet! Ik zal niet teveel in detail treden, want ik vind dat het meer thuishoort in mijn zwangerschapsupdate artikel die om 17:00 online komt, maar ik ben mezelf een beetje voorbij gelopen en zit nu sinds woensdag thuis! Deze week dus wederom een iets ander mijn leven in beeld artikel. 


Er zit een gezondheidscentrum bij ons in de buurt, dus ik kwam deze week een stuk of 3 keer voorbij deze plek. De ene keer om naar de fysio te lopen en de andere keer om bloed te laten prikken!




Ik maakte drie foto's van mijn eten! Op dinsdag ontbeet ik bij de Hema met vriendinnetje Jantina. Heel toevallig is mijn theezakje een beetje de vorm van een hartje geworden. Grappig!



Ik was deze week veel in bad te vinden om wat te ontspannen. Op vrijdag besloot ik mijn voeten een badje te geven en daarbij gebruikte ik deze producten. Toevallig allemaal uit Duitsland .



Vanaf woensdag heb ik iedere middag een dutje gedaan en ook s'avonds lag ik er op tijd in! Bols ligt altijd bij me op bed, maar Grolsch komt enkel als mijn man er niet bij in ligt!



Iedere avond hang ik voor de buis in mijn prachtige Primark pyjama. Vaak steek ik er een kaarsje bij aan voor de gezelligheid! Ik volg op dit moment vrij veel series en hier komt binnenkort een artikel over online!


En nog even een korte reminder! Vrijdag poste Jantina een Primark winactie artikel.


Hoe was jou week?