dinsdag 29 september 2015

Mini shoplog op = op voordeelhal en Hema


In september heb ik niet veel beauty producten gekocht. Dit komt denk ik vooral omdat ik veel thuis heb gezeten en er weinig leuke nieuwe producten op de markt zijn gekomen. Toch kon ik me bij het W7 schap niet inhouden en kocht ik een kwastje bij de Hema.


W7 is vooral bekend door hun namaak palettes van Urban decay, maar ze hebben ook nog een andere oogschaduw paletten serie en ik besloot daar een palette van te kopen! Het palette bevat 10 mooie shimmer tinten die goed met elkaar te combineren zijn. Dit palette kost €4,99


Met de poeders van W7 heb ik verder geen ervaring en ik kan me er ook geen reviews van herinneren, maar aangezien mijn trouwe Max poeder van de Action bijna op is besloot ik deze een kans te geven. Ook deze koste €4,99.


Bij aankoop van 3 producten van €4,99 kreeg je korting en betaalde je in totaal 12 euro, dus ik besloot ook een foundation mee te nemen om te proberen. Dit is de kleur Cameo beige!


Deze vrolijke jumbo lip potloden kosten normaal €2,29 per stuk, maar bij aankoop van drie stuks kosten ze 6 euro. Ik koos drie mooie tinten uit met de namen Sultry, Spontanous en Scandal. Hier had ik ergens een review over gelezen en dat zag er veelbelovend uit!


En tot slot kocht ik bij de Hema nog een oogschaduw kwastje in de opruiming voor 1 euro!


Waar ben jij het meest benieuwd naar?