zondag 13 september 2015

Outfit blauw in de muziekkoepel


Vorige week zondag had ik mezelf helemaal in de stijgers gezet om een stuk te gaan wandelen en outfit foto's te gaan maken, maar helaas besloot het weer roet in het eten te gooien! Ik vond het zonde om mijn look niet vast te leggen, dus we reden naar een parkje in de stad en maakten in de muziekkoepel wat foto's! 



De make-up look die ik draag konden jullie afgelopen maandag al online zien in het eotd artikel. Ik hou ervan om mijn make-up passend te maken bij mijn outfit en daarom droeg ik op mijn ogen een blauwe ooglook. Mijn blush en lippen hield ik wat subtieler. 


Zoals jullie misschien wel weten ben ik geen type van hele dure kleding en dit is dan ook een vrij goedkope outfit. Bij elkaar heeft me namelijk maar zo'n 45 euro gekost.

Licht blauwe blazer Primark €18,00? 
Blauwe top met bloemen Primark €5,00?
Donker blauw rokje Takko €1,99
Zwarte legging Hema €7,99
Grijze boots VanHaren €14,95 (normaal €29,90)



De blazer en de top draag ik vrij regelmatig en zagen jullie ook al voorbij komen in mijn outfit van 1e pinksterdag. Ik wist toen pas net een maandje dat ik zwanger was! De zwarte legging draag ik wekelijks! Ik kan haast zeggen dat ik er in leef. Ik heb er dan ook vier van in mijn kast liggen! Het blauwe rokje en de grijze boots droeg ik voor het eerst. De boots kocht ik al een tijd terug, maar toch had ik ze nog niet aangeraakt. Waarom weet ik eigenlijk niet, want ze zijn zo leuk! Het blauwe rokje kocht ik vorige week dinsdag in de Sale bij de Takko. Voor dat bedrag kon ik hem niet laten liggen en de blauwe kleur is hetzelfde als die van de voetjes op mijn buikband van het werk.



Wat vinden jullie van deze outfit?